*DixXon- Tv, film & mycket mer...*

Alla inlägg under mars 2010

Av Sofia - 27 mars 2010 18:28

Vet inte vem ja ska heja på i körslagt, sist gång var Ola så självklart fast nu har ja inte självklar. Gillar tvillingarna ganska bra... Äsch får nog bestämma efter ikväll.


Vem hejar ni på?

 

Av Sofia - 27 mars 2010 18:26

Har nyss kommit hem ifrån morfar nu... Så skönt att han e hemma :) Tyvärr blir det nog inte länge då han inte klarar sig själv alls som vi trodde. Inatt hade han vaknat fler gånger och varit orolig och så vidare. Idag har mormor varit hemma med, det gick så där. Hon förstår inte att han inte orkar ta hand om henne så hon va mest arg... Inte lätt att bli gammal...

Av Sofia - 27 mars 2010 14:34

Tycker denna bilden e så fin på Elvis :)


Av Sofia - 27 mars 2010 14:31

Nu måste ni hjälpa till att rösta fram Veckans Blogg :) Har varit dåligt med röster hittills... Så kom igen och rösta som tack lovar ja att kommentera i era bloggar ;)

Av Sofia - 27 mars 2010 14:29
Av Sofia - 27 mars 2010 14:27

Ja frukosten blev lite sen idag fast den va super god :) Gick och handlade frallor och goda pålägg och e nu så mätt att ja knappt kan gå... Igår kom morfar hem så nu ska ja snart ner och hälsa på honom :)

Av Sofia - 27 mars 2010 00:44

Nu spelar ja poker och har precis tryckt i mig en bit Silviakaka :) Skulle kunna äta massa mer, får se om ja unnar mig en liten bit till. Så gott ju :) Hoppas ni alla har en super bra fredag :)

Av Sofia - 26 mars 2010 22:45

Ja det blev mattias som vann ändå... Claudia va ju min favorit. Så lite synd e det. Fast mattias gjorde ett otroligt jobb och båda paren va precis lika duktiga tyckte jag   

Presentation


Jag heter Sofia & är 26 år. Bloggar om allt som händer mig och min familj som består av 2 hundar & 6 katter!

Omröstning

Hur gammal är du?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30 eller äldre

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards