*DixXon- Tv, film & mycket mer...*

Alla inlägg under april 2010

Av Sofia - 19 april 2010 18:30

Har fått en liten utmaning av Johanna att skriva 10 saker om mig själv...


1. Jag är otroligt djurtokig och har en dröm att ha ett kattpensionat.


2. Jag har absolut ingen aning om vad jag vill jobba med i framtiden för kan tänka mig så otroligt många saker.


3. Har växt upp med en pappa som är alkoholist


4. Det värsta jag vet är att skjuta upp saker trots detta gör jag det ofta och ja ångrar mig alltid efteråt!


5. Har bara gjort en sak i hela mitt liv som jag ångrar och det är att ja flyttade min katt Tore till mitt ex. Han försvann och vi har inte hittat honom ännu.


6. Jag avskyr korkade människor. Kan bara inte hjälpa det men vissa borde bara hlla tyst och inte öppna munnen förrän de förstår vad de pratar om (taskigt kanske)


7. Jag har det värsta tålamodet, blir arg för nästan inget och det är en sida ja gärna skulle förändra om det gick.


8. Jag har en överdriven sympati för allt och alla. Ja vill alltid hjälpa och ta hand om alla. Speciellt när det kommer till såna som är "svagare" i samhället ex katter :)


9. Skulle jag få en resa någonstans skulle jag vilja åka till Las Vegas!


10. När jag blir äldre ska ja gifta mig med Paul Walker och han ska flytta hit till Sverige ;) (drömma går ju)


Skulle gärna vilja ge denna utmaningen till Vivi, Bella och några till fast skriver er sen för måste äta nu :)

Av Sofia - 19 april 2010 15:31

Sitter med deklarationen för en förening jag är ordförande i. Satan va svårt det är att förstå allt ibland. Varför kan de inte skriva såna här papper för "vanliga" folk? Alldeles slut i hjärnan nu...

Av Sofia - 19 april 2010 13:41

Igår var ja faktiskt riktigt duktig! Åt inte något onyttigt alls..


Igår

2 grova frallor

1 portion lax och räk gryta med nudlar

2 tomater

1 knäckebröd


+ en lååång promenix :)

Av Sofia - 19 april 2010 13:40

Jag funderar starkt på att gå ut och rensa i rabatten fast kan inte påstå att har nog direkt lust fast ja vet att det måste göras och det snart! Grannarna har redan börjat rensa så ligger lite efter känner ja, ska ta ett kort hur den ser ut nu så kommer ni förstå :)

Av Sofia - 19 april 2010 13:25

Ni som gillar katter och hundar... kolla in denna om ni inte redan sett den eller lyssna menar ja. Jag skrattar så ja gråter!!



Av Sofia - 19 april 2010 13:07

Denna dagen har inte alls börjat bra.. för det första så sov ja väldigt dåligt i natt så när ja väl somnade vaknade ja av att ja hör en katt som spyr, upp och leta efter var den spydde, försöker somna om, då kissar Eddie inne så upp och svabba det, då välter meya ner en vas som går sönder i 3000 bitar, sopa det sen spyr Nova 3 ggr så upp och svabba det. FY FASEN vilken början på en dag ja trodde skulle bli bra!

Av Sofia - 19 april 2010 13:04

Japp då har vi en ny vinnare till Veckans Blogg tävlingen och denna gången blev det...


Louise!! Grattis till dig och din blogg!


 

Av Sofia - 18 april 2010 22:19

Är trött fast ändå inte... vill att det ska bli sommar men ändå inte... vill ha ett nytt liv fast kanske inte! Kanske bara bäst att sova och komma över all skit, sova betyder ju ändå lugn oftast. Får bli att se en film så kanske hjärnan blir lite tröttare :)

Presentation


Jag heter Sofia & är 26 år. Bloggar om allt som händer mig och min familj som består av 2 hundar & 6 katter!

Omröstning

Hur gammal är du?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30 eller äldre

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards