*DixXon- Tv, film & mycket mer...*

Alla inlägg under april 2010

Av Sofia - 28 april 2010 22:41

Yes:et står för att Sex Rehab började om på nytt idag. Det trodde jag inte så blev skit glad.

What the f*** stod för att vad gör Amber med i denna säsongen igen?? Jag förstår inget. Hon var ju med sist. Vad har ja missat nu??

Av Sofia - 28 april 2010 19:09

Har varit nere hos bror och spelat lite poker så slutade det regna och då pasade ja på att springa hem så snart ska vi spela lite poker på nätet. Har alltså inte gjort nån nytta idag heller förutom att söka jobb då :)

Av Sofia - 28 april 2010 16:15

Jag ÄLSKAR verkligen denna filmen, är inte så mycket för madonna annars men i denna gör hon ett bra jobb. Jag tycker den e så mysig och den slutar bra, tycker ofta såna här filmer har slut där man bara e arg när man går från tv:n men inte denna :)


Handling: Abbie och hennes bästa vän råkar hamna i säng och resultatet blir ett barn. De är bägge glada för barnen men problemet är att vännen är gay. Så nu ska de bo ihop och till en början går allt jätte bra ändå tills Abbie hittar en annan man...


Betyg: ***+

Av Sofia - 28 april 2010 13:31

En av mina stora kärlekar är Channing Tatum :) Så var tvungen att se filmen Fighting med honom igår. Jag är inte mycket för slåss filmer. Ser inte riktigt meningen med dom och så blev det med denna med. Visst skådespelarna gör ett okej jobb men själva filmen, nej tack!


Handling: Handlar om en killes "karriär" att bli en fighter. De enda dom gör är att dom slåss typ. Synd att förstöra en sån snygging!!


Betyg: *


Av Sofia - 28 april 2010 13:21

Idag har vi skyfall här... regnet bara öser ner. Usch så tråkigt det är, man tappar lusten till allt. Vill bara ligga i sängen och hoppas att det blir imorn :)

Av Sofia - 28 april 2010 12:50

Ja idag har ja skickat in en ny ansökan till ett annat jobb som personlig assistent. Det är så otroligt svårt att skriva jobbansökan ibland så man får med det dom verkligen söker. För vet att ja skulle passa som det men så kan man ju inte riktigt skriva :) Ja hoppas ja får svar på denna  i alla fall :)

Av Sofia - 27 april 2010 22:06

Ja nu e det snart dags för en kvällsfilm tror ja minsann... Antingen Cocktail eller Fighting. Får se vilken det blir, kanske till och med båda :)


Natti natti på er gott folk, höres imorn!

Av Sofia - 27 april 2010 21:56

Ja vinner i denna Veckans Blogg tävling blev Evelina!!!


Grattis!!


 

Presentation


Jag heter Sofia & är 26 år. Bloggar om allt som händer mig och min familj som består av 2 hundar & 6 katter!

Omröstning

Hur gammal är du?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30 eller äldre

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Skapa flashcards