*DixXon- Tv, film & mycket mer...*

Alla inlägg under april 2010

Av Sofia - 22 april 2010 22:23

Idag är det sista avsnittet av familjen Jackson idag... åhh vill inte att det ska sluta!!! Ja hoppas det blir ett super bra avsnitt med lite Jackson musik :)

Av Sofia - 22 april 2010 13:02

Ska ner till bror en sväng och spela lite poker i uterummet! Sedan ska ja ta tag i projektarbetet som ska vara klart iväg. Ska bara sammanställa en prototyp så det ska inte ta så lång tid. Lite vila måste man ju ha ;)

Av Sofia - 22 april 2010 12:53

Jag nu kör jag igång Veckans Blogg igen! Jag hoppas vi kommer få med nån kille i denna tävlingen. Har varit dåligt med grabbar på senaste!


Allt ni behöver göra för att bli Veckans blogg är att skriva något om min blogg i eran blogg & länka till den. Det ni kan skriva är ex att ni är med och tävlar här. Inte alls svårt :) Och sedan måste ni lägga en kommentar i detta inlägg att ni vill vara så klart, glöm inte ange eran blogg för annars blir det svårt för mig :)


Klockan 19.45 imorn(Lördag) utser jag & två vänner, 3 stycken av bloggarna som sedan alla kommer få rösta på. Kl 20.00 Söndag, räknar vi rösterna och utser vinnaren!


Vad vinner du? Förutom äran då, och förhoppningsvis lite mer besök så får du stå med här till vänster i min meny som Veckans Blogg vinnare  Förra veckans vinnare blev Emmy som fick flest röster! Hennes blogg hittar ni här i menyn.


Var snälla och inte skriv annat i detta inlägget. Bara om ni anmäler er till Dagens Blogg.


OBS! Snälla försök att inte lägga andra inlägg än tävlingsbidragen i detta inlägg.


PS. Denna tävlingen e framflyttad till lördag då jag ska bort ikväll!

Av Sofia - 22 april 2010 12:49

Nu ska ja ut och få mina 15 min av d vitaminer tänkte ja... ja e fruktansvärd blek just nu. Har nog aldrig haft så här lite färg någonsin. Har funnits viktigare saker att göra än att sola solarium på senaste! Skulle behöva en resa utomlands känner ja :)

Av Sofia - 22 april 2010 12:42

 

 


Alltså har ni inte redan sett så se den och har ni redan sett den så se den igen!! Ja e tokig i denna filmen. Otroligt bra film som inte saknar nåt!!! Snygga grabbar finns det med också ;)


Handling: Handlar om en gäng som går på en dansskola som en dag bestämmer sig för att bilda ett eget dancecrew! De laddar för att tävla på The Streets fast vägen dit är inte så lätt!


Betyg: **** 

Av Sofia - 21 april 2010 23:55

Varför är det så att när man varit lessen över nåt på tv så vill man alltid se antingen en sorglig film eller en som du skrattar så mycket på att du glömmer det sorgliga du nyss sett? Bara ja som e koko kanske men ja känner nästan alltid så... ikväll blir det nog en sorglig. Ladda med toapapper och in i filmdimman   

Av Sofia - 21 april 2010 23:53

Buhhuu nu e ja ledsen, fick fällt några tårar över alla fina tal de höll till varandra. Sen fällde ja några tårar för att programmet e slut! Ja hoppas de ska sända det igen snart!! Får nog kontakta kanal5 om mina önskemål tror ja :)


Bra sista avsnitt i alla fall. Kommer sakna Phil & Duncan mest :(

Av Sofia - 21 april 2010 22:07

Nepp inga miljoiner till mig på lotto idag heller... Ja får hoppas att ja kammar hem stor vinsten på lördag då. Jag skulle VERKLIGEN behöva de där jädra pengarna!


Nån som vunnit nåt stort nån gång? min farmor vann 100.00 på triss och sen känner ja en som vunnit en bil på bingolotto fast ingen stor vinst här ännu :)

Ovido - Quiz & Flashcards