*DixXon- Tv, film & mycket mer...*

Alla inlägg under april 2010

Av Sofia - 21 april 2010 22:06

Ja idag är det sista avsnittet av Sex Rehab med Dr.Drew, ska bli så tråkigt att det slutar. Vill se mer ju!

Av Sofia - 21 april 2010 19:56

Tv3

20:00 Anna Anka söker assistent
21:00 Efterlyst


Kanal 5

22:15 Sex rehab with Dr Drew

Grey´s utgår idag med för hockey


Dagens Film: 21:00 The Benchwarmers kanal 6

    Av Sofia - 21 april 2010 19:01

    Det typ snö regnar här... blev lagom paff när ja kollade ut måste ja säga. Vet inte om detta har nåt med askan/Island och gör men skumt e det!

    Av Sofia - 21 april 2010 15:53

    Just nu ska ja ta en liten plugg paus... detta blev bara för mycket. I denna uppgiften som ska in nu är det 9 mindre uppgifter. Jag har gjort 4 1/2 så e halvvägs i alla fall. Bättre än inget :) Fast det svåraste kvar nu så får sätta mig om nån timme igen. Nu ska ja dammsuga och fixa lite... hoppas ni andra har en bättre pluggdag än ja!

    Av Sofia - 21 april 2010 13:28

    Blir tokig på denna uppgiften med skolan...! Det går inte alls som jag vill just nu. Kommer aldrig få klar denna uppgiften idag. Fy satan så tråkigt. Vill inte sitta här mer, vill gå ut i luften. Nån annan som e sugen på att ta över mitt pluggande ;)

    Av Sofia - 21 april 2010 12:12

    Igår blev inte mycket till motion förut mitt trädgårdspass då :)


    Jag åt:

    2 ägg

    2 knäckebröd

    2 portioner grekisk sallad

    1/2 wienerbröd (mamma tvingade mig)


    motion:

    2 h i trädgården

    1 bergspromenix

    1 hundpromenad (brukar inte nämna hundprovenaderna annars fast eftersom jag gjorde så lite igår så får ja slå till på det idag)

    Av Sofia - 21 april 2010 12:03

    Usch så mycket ja har med skolan nu alltså... tur ja fick in en uppgift igår. Idag ska vi ha gruppmöte för projektet och sedan våste ja ha skicka in en uppgift i databasdesign idag som ja inte riktigt fattar. Vill inte mer nu... tur att det snart e slut!

    Av Sofia - 21 april 2010 11:33

     


    Ni som gillar tecknat/animerat och djur våste se denna :) Ja va så grymt sugen på barnfilm igår att ja bara var tvungen att se denna. Och den e rolig faktiskt :) Har det mesta!


    Handling: Handlar om tjuren Otis som är en festade tjur utan hämningar. Hans far driver bonngården med järnhand och en dag ska Otis ta över hans jobb men något går fel och innan Otis är redo händer en olycka på gården som gör att Otis måste ta sitt ansvar.


    Betyg: ***  


    Ovido - Quiz & Flashcards