*DixXon- Tv, film & mycket mer...*

Alla inlägg under april 2010

Av Sofia - 21 april 2010 11:31

Idag fick ja sova till 10.20 utan att nåt djur väckte mig!!! Det e ju helt otroligt... känns nästan overkligen. Drogade ja djuren igår utan att ja kommer ihåg det?? :) Idag ska vi fira med tonfiskblandning (eller ja hoppar nog)  

Av Sofia - 20 april 2010 23:55

Efter denna dagens trädgårdsgöra har ja inte orkat så mycket annat. Jag har ju inte den bästa ryggen och detta kan ja inte påstå hjälpte. Fast jädrigt skönt att det e gjort nu :) Så nu ska ja se på nån bra film och bara ligga och ha det gott innan det e dags att sova...


Natti natti alla bloggers! :)

Av Sofia - 20 april 2010 23:52

Tyckte inte det hände så mycket i detta avsnitt, inget som man inte väntat sig i alla fall. Inte alls förvånad över att Sam var Rex son fast lite förvånad att Katherine var så tveksam till Robin. Det här med svenskan och Lynette tyckte ja bara va fjantigt. Det känns lite som att de inte har nåt mer att hitta på nu!


Av Sofia - 20 april 2010 17:44

Tv3

21:00 The mentalist
22:00 Top chef


Kanal 4

20:00 Äntligen hemma
21:00 The good wife


Kanal 5

21:00 Desperate housewives
21:55 Cougar town
22:25 Christine

        Av Sofia - 20 april 2010 17:10

        Vet att ja skrivit detta innan men vill skriva det igen eftersom det är ett super tips för håret! Blåklints schampo, finns i alla slags priser jag har testat ett som finns på ÖB kostar typ 15 kr och sedan ett hos bellbox som kostade runt 150 kr. Jag tycker de är precis lika bra. Blåklint har en lugnade effekt för hårbotten och det luktar helt underbart!!


        Det absolut bästa håret är att första göra inpackningen en stund med bara olivolja sedan tvätta ur med detta schampot! Bättre har aldrig mitt hår blivit och tro mig ja har testat det mesta eftersom jag haft så mycket problem med håret!

         

        Av Sofia - 20 april 2010 17:03

        Så underbart att få rensa denna jädra rabatten, otroligt skönt att det är gjort! 2 sopsäckar med skit blev det!


        Före


        Efter - haha ser ni den lilla löken som står där alldeles ensam :) Ps. Fler stenar ska dit sedan


        Hjälpredor :)

        Av Sofia - 20 april 2010 13:24

        Nu e ja klar med min motsats bild till grafiska designen... Visar den för er och ser vad ni tycker :) tanken bakom bilden är den globala uppvärmningen


        Av Sofia - 20 april 2010 12:34

        Inatt hade ja en grymt verklig dröm så när ja vaknade var det en jätte obehaglig känsla. Drömde att en av mina kompisar blev påkörda av en lastbil och att ja sen va tvungen att dö på samma sätt fast vet inte varför för det fick ja aldrig svar på! Vaknade 2 m innan lastbilen skulle köra över mig i full fart, var alldeles svett!


        Usch så obehagligt sånt kan vara

        Presentation


        Jag heter Sofia & är 26 år. Bloggar om allt som händer mig och min familj som består av 2 hundar & 6 katter!

        Omröstning

        Hur gammal är du?
         10-15
         15-20
         20-25
         25-30
         30 eller äldre

        Tidigare år

        Senaste inläggen

        Kategorier

        Arkiv

        Länkar

        Sök i bloggen


        Skapa flashcards