*DixXon- Tv, film & mycket mer...*

Alla inlägg under maj 2010

Av Sofia - 31 maj 2010 12:22

Ja nu kära bloggläsare är ja tebax! Har haft så mycket denna helgen med allt att ja inte hunnit blogga. Plus att Internet började inte fungera förrän i Lördags.


Jag hade ju en tjejfest i lördags, för att jag fyller år imorn :) och den blev väldigt lyckad måste ja säga. Lägger upp några bilder sen.


Hoppas ni alla haft en bra helg

Av Sofia - 28 maj 2010 01:03

Upp i allt annat elände så lägger mitt Internet av hemma. Jag blir så trött. Däför jag inte bloggat nåt. Allt gåt bara åt hell just nu. Imorn ska ja avliva vår lilla hamster Benji då han har fått en tumör på tassen. Så det känns ju inte alls bra samtidigt som ja ska hämta min kompis Camilla i stan för denna tjejhelgen vi ska ha.


Morfars avdelning harmagsjuka nu så vi får inte gå dit, helt hopplöst. Inte träffat han på hela veckan. Fasen att allt ska gå åt helvete just nu!!! ÅHHHH

Av Sofia - 24 maj 2010 22:10

Ikväll blev det sallad till kvällsmat, va jätte gott! Sedan var det lång promenad med stavarna. Har gått ner 2 kg nu men ja kan inte påstå att det känns nåt, lite besviken för det men det går ju åt rätt håll i alla fall :)


Nu ska jag se på nån Beck film sedan börjar läsa min nylånade bok, återkommer om den mer imorn :)

Av Sofia - 24 maj 2010 13:39

Jag har varit lite off när det kommer till bloggen känner jag... Ja har haft så mycket annat och bloggen kommer längre ner på min måste göra lista.


Denna helgen har varit ganska lugn, var trött i lördags och var bara hemma och drack lite vin och spelade poker. Jag har solat lite och fått färg :) men tyvärr kom dessa jävla soleksem igår så nu ser ja ut som en prickigkorv, typ. Nån som har tips för soleksem så kom mer än gärna med dom!


Hoppas ni alla haft en trevlig helg, nu längtar jag till Fredag för då kommer Camilla och på lördag ska ja ha tjejfest :)

Av Sofia - 20 maj 2010 12:14

Ja då har man lämnat Lilla till veterinären, hon va så duktig i buren så. Sov till och med. Inte ofta man ser en katt som sover i bur. När vi kom in till veterinären så vill hon INTE va i buren längre. Höll på som en galning, kan ju ha varit för de andra 10 hundarna där :)

Av Sofia - 19 maj 2010 20:18

japp ikväll är ett av mina favorit program, Celebrity Rehab :) Sist gång var det lika sjukt som vanligt mycket tack vare Gary Busey som är en av deltagarna. Han är verkligen helt sjuk, och ja fattar inte ens vad han gör med. Han borde sitta på psyket. Ser ni på celebrity rehab???


Här är några av deltagarna (Busey längst till höger)


Av Sofia - 19 maj 2010 19:59

Ja igår kväll började lillan att löpa, ja har gått och väntat på det så vi skulle se att hon är "normal" då hon haft så mycket fel som liten och hon ser fortfarande ut som en kattunge trots att hon är 10 månader. Så imorn ska vi iväg till veterinären och kastrera henne. Ska bli skönt att det är gjort :)


mammas lilla bebis e stor snart :(


Av Sofia - 19 maj 2010 18:45

Idag har ja och min bror städat klart farmors hus... var skönt att det är klart nu. Har varit där nere i 8 h sammanlagt, huset är inte så jätte stort. Skönt att det e klart, va lite sorgligt att det va sista gången man va där.. :(

Presentation


Jag heter Sofia & är 26 år. Bloggar om allt som händer mig och min familj som består av 2 hundar & 6 katter!

Omröstning

Hur gammal är du?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30 eller äldre

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Skapa flashcards