*DixXon- Tv, film & mycket mer...*

Alla inlägg under maj 2010

Av Sofia - 13 maj 2010 13:19

Sitter och håller på med hemsidan och klockan bara tickar iväg... Ja skulle behöva göra en massa saker idag men hur ska ja hinna allt?? Fasen att man inte kan "pausa" klockan ibland   

Av Sofia - 13 maj 2010 11:58

Den här dagen har börjat bra med tanke på att mamma ringde och väckte mig klockan 10.50   Jag hatar att bli väckt, har vanligtvis inte på ljudet på mobli men nu när morfar är sjuk så har jag det.


Blev väldigt glad när jag öppnade mailen idag och hade fått 4 mail till angående söker medhjälpare inlägget. Nu är dom ju många och alla verkar bra. Ska sätta ihop ett litet film"test" för dom för att se vad dom gillar osv.


Tror denna dagen kommer bli en toppen dag :)

Av Sofia - 12 maj 2010 23:07

Jag har fått 4 mail angående att ja söker en medarbetare... gud va skoj, trodde inte ja skulle få nåt :) Tack ni som skickat in och ni har nog fått svar alla nu tror ja från lilla mig...


För övrigt så gillade ja Grey´s idag, det va lite känslor inblandade. Sen har ja funderat på om jag ska byta ut min favvo kille Karev mot Sloan. Tycker Sloan har växt så mycket och är riktigt go nu för tiden, Fast Karev e fortfarande min bad boy kille :)


På Sex Rehab hände det inte så mycket idag, förutom att ja kom på att Stewart är ju jävligt söt! Varför bor alla såna grabbar i USA?? :)

Av Sofia - 12 maj 2010 20:46

VARFÖR??? Åt ja mer än en portion... satan skit. Ja ska ju sluta efter en portion men det gick inte idag. Visst det va inte 2 portioner utan 1 1/2 ;)


Nu har ja tagit ett glas vin med och ska snart se Grey´s och sen mitt absoluta favorit program, Sex Rehab. Har längtar efter det sen i onsdags kan ja lova. Bara det där äcklet åker hem snart. Han förstör allt... Så på återseende efter Sex rehab  

Av Sofia - 12 maj 2010 19:53

Japp nu söker ja en medhjälpare som har lust att bygga upp en film sida med mig... Gillar du film och tycker om att skriva? Vi gör kortare recensioner, ibland längre när nån "storfilm" kommer ut, skriver lite om filmnyheter osv. Jag har redna börjat bygga på en sidan men behöver synpunkter på det, vad man kan förbättra m.m


Skulle du va sugen på att "jobba" lite extra med det här, så hör gärna av dig till mig. Just nu är ingen lön inräknad men om sidan börjar få mer besök och vi kan tjäna pengar genom reklam så kommer en mindre lön att kunna betalas ut. Ibland har vi filmtävlingar och har ja en sponsor som sponsrar filmer och då delar vi självfallet på det som vi får till oss :)


Så maila mig om du är intresserad? Berätta lite om dig själv så hör ja av mig :):)


maila till sofia85_@live.se , om du har frågor så hör gärna av dig!

Av Sofia - 12 maj 2010 19:32


  Jag längtar till sommaren nu kan ja lova :) Här kommer lite vår bidler från Smögen. Bättre än det här blir det inte!





Av Sofia - 12 maj 2010 19:19

Så nu har vi varit nere och kollat vad som ska städas ur. Känns konstigt att vara i farmor hus och min faster berättade massa som ja inte visste om hur de bodde när de va små. De var ju 6 barn i ett minihus så det va lite intressant på nåt vis, men ändå hemskt. Önska att ja hade fått träffa farmor en sista gång. Jag har inte riktigt hunnit vara ledsen över henne eftersom morfar blev sjuk precis när hon dog. Usch vill inte tänka på sånt här nu.... :(


Nu ska ja snart äta mos och köttbullar. Trött på grönsakssoppa nu. Har i alla fall gått ner 2 kg :) Ska nog ta mig ett kanske två glas vin med, det e ja värd :)

Av Sofia - 12 maj 2010 14:12

Idag blir det att jobba med hemsidan hela dagen... sen ska ja till min farmors hus och städa ur det. Hon dog i slutet av januari och nu har de sålt huset. Kommer kännas konstigt att komma dit igen, har inte varit där på väldigt länge och var det väldigt mycket som barn. Hoppas det ska gå bra i alla fall...

Presentation


Jag heter Sofia & är 26 år. Bloggar om allt som händer mig och min familj som består av 2 hundar & 6 katter!

Omröstning

Hur gammal är du?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30 eller äldre

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Skapa flashcards