*DixXon- Tv, film & mycket mer...*

Alla inlägg under maj 2010

Av Sofia - 11 maj 2010 12:01

Idag ringde min vän max från Göteborg, han har de senaste 5 veckor började på ett nytt jobb. När han var 15 år kom han "ut ur garderoben" och har sedan dess har 3 pojkvänner. Han är den underbaraste personen man kan tänka sig. Bryr sig alltid om alla och har aldrig gjort nån nåt. Så vad spelar det för roll om han är gay?? Bara han är lycklig så spelar väl inte hans partner kön nån roll...??


I alla fall så ringde han mig idag och berättade att hans chef, för det första så kör han med honom. Hämta kaffe, hämta posten osv. Detta har han inte gjort med nån anställd tidigare. Plus att han pikar honom hela tiden... du tycker väl att han är snygg osv när de pratar om nån känd kille och sånt. Han behöver verkligen det här jobbet och denna chefen är inte högsta hönset så inte han som anställde max.


Vad skulle ni gjort om ni va han??

Av Sofia - 11 maj 2010 11:57

Denna dagen började ganska okej... ändå tills ja insåg att ja har värsta mensvärken!! Varför får man alltid mens när man inte vill ha det?? Suck... ja det ska inte få förstöra denna dagen i alla fall. Får hälla i mig alvedon :)

Av Sofia - 10 maj 2010 22:30

Denna dagen har varit piss hela dagen, märker ni hur mycket ja klagar?? Ja skäms. Ja är egentligen inte sån här, så varför sitter ja här och klagar. Problemet med mig är att ja vill ha nåt att göra och överenergi hela tiden och när ja inte har det så säckar ja ihop totalt.


Imorn är en ny dag och då jädrar ska ja inte klaga :) Jag har i alla fall tvättat, laga mat, gjort paj (som inte blev bra), dammsugit, jobba lite och svabbat idag. Så lite nytta har ja allt gjort. Dessutom kollade jag på Svenska Hollywood fruar idag. Jag älskar verkligen Päjvi och Lena men maria och Anna, usch fy.


Vem är eran favorit hollywoodfru?

Av Sofia - 10 maj 2010 19:21

Snälla gå in och rösta på min bild på Julia´s blogg, nr 3 är det. Den cremefärgade kattungen. TACK :)


Till Julias blogg

Av Sofia - 10 maj 2010 17:09

Japp ikväll blir det årets första rabarberpaj :) Enda ja odlar själv som är ätbart. Hoppas det ska bli gott. Har ni ätit rabarberpaj i år?

Av Sofia - 10 maj 2010 14:40

Är det nån som vet var man kan köpa lite mer ork?? Nu har ja dammsugit och svabbat golven och är helt slut! Känns som ja knappt kommer orka gå till toa.


Vad gör ni en solig dag som denna?? Synd att vinden är så jädra kall...

Av Sofia - 10 maj 2010 13:06

Inget i livet är just nu lätt känns det som. Jag skulle verkligen behöva en inkomst nu. Och hyra ett hus någonstans en bit från här, på landet. Både vi och djuren skulle verkligen behöva det. När ska någonting i livet gå bra och framåt?

Av Sofia - 9 maj 2010 17:25

Jag lade ut massa auktioner förra veckan på Tradera, fick faktiskt ganska bra på många och behöver lite extra pengar nu så kan lika gärna sälja sånt som jag inte använder :) Så budade en kille på en navelpiercing ja la ut, nu skicka han och fråga om han får betala 10:e eller 18:de istället. Jag sa att 10:de e okej men 18 de e för långt. Då frågar han om ja e pengakåt?!! man lägger ju ut auktioner för att man behöver pengar. Vem har inte 25 kr, det var det ja fick för den... helt otroligt! Har aldrig innan haft problem på Tradera... blir så trött och arg på såna cp folk. Be snällt istället för att vara tyken, buda inte på auktioner om du inte har pengar!

Ovido - Quiz & Flashcards