*DixXon- Tv, film & mycket mer...*

Alla inlägg under juni 2010

Av Sofia - 15 juni 2010 12:37

Idag skulle jag fått min första lån från en sida jag jobbat med... Nu har ja tydligen skrivit in fel clearing nummer men det vet ja att ja inte gjorde då jag skrev Swedbank och de kallar den fortfarande för Föreningsspar banken så de som gjort fel, så nu får jag inga pengar!!! Satan va sur jag blev för ja har inga pengar på kontot och behövde verkligen dessa nu! ÅHHHH

Av Sofia - 14 juni 2010 14:17

Ja hade verkligen förväntat mig sol idag men när jag vaknade så bara det öste ner regn, man behöver verkligen sol när man är lite deppig. Funderar på om man skulle ta och städa lite kanske, ingen lust men känner att ja behöver göra lite nytta :)


Vad gör ni en dag som denna??

Av Sofia - 11 juni 2010 17:21

Det är så typiskt att ni inte sett hur det spg ut innan hos mig för då skulle ni se att det ser mycket bättre ut nu. Problemet är att ja har en massa möbler som ja inte vill ha egentligen (som det stora bruna skåpet) men det har gått i arv och så. Ja önska ja hade nåt förråd att ställa det i istället, det enda med det som är bra är att det får plats en massa i det.


Ni kan kolla själv, ett skåp ja hade åkte ut nu!


     



Av Sofia - 11 juni 2010 13:19

Ja jag undrar faktiskt var solen är för jag hade beställt sol idag men det kom ingen :) Vi som ska grilla ikväll... Jag hoppas verkligen det klarnar upp snart för detta är inte alls skoj.


Vad har ni för väder?

Av Sofia - 10 juni 2010 14:55

Ja har verkligen inte haft så mycket ork för datorn måste jag säga... Fast nu börjar det sakta blir bättre, ja önska verkligen att begravningen skulle varit över så man slapp gå och tänka på den, morfar kände så många så det kommer att bli massa folk i kyrkan och det känns bara jobbigt på nåt vis.


För övrigt har det inte hänt så jätte mycket med mig, igår var sist Dr.Drew så ja va lite lessen över det, min data fick fnatt en dag så nu har ja formaterat den och nu e den super snabb igen :)

Av Sofia - 5 juni 2010 18:02

Igår fick morfar somna in efter snart 4 månaders cancer... Ja säger bara vilken jävla sjukdom. Det va så sorgligt men lite beredda var vi ju men att se han bara ligga där var något av det svåraste jag gjort men jag visste ändå att det va rätt och vara där.


Jag kommer sakna han så mycket att det inte finns ord. Jag är orolig för hur det ska gå utan honom, han har alltis funnits där och jag har alltid ringt han om jag inte mått bra, vem ska man ringa nu?? Usch ja vill inte tänka mer, har gråtit så mycket att ögonen är helt svullna.


Förlåt att ja inte svarat er som skrivit i bloggen men har inte orkat sitta vid datorn... Kram på er :)

Av Sofia - 3 juni 2010 11:55

Idag är det studenternas dag och jag ska till en student vid kl 17, ska bli kul. Ja önskar ibland att ja kunde göra om min student av olika anledningar. Hade en sån tråkig klass och hela studenten blev inte alls så kul som ja räknat med.


Inte att sörja över nu... hoppas ni alla får en bra student om ni ska ta eller ska gå på en :)

Av Sofia - 2 juni 2010 23:18

Har idag fått reda på att en väns mamma gått bort inatt i hjärtinfarkt... Tycker livet kan vara så orättvist! Varför händer sånt här? Hon var 50 år. Det e fan inte klokt. Kan inte nån elak jävel dö istället!!! Arg och ledsen för min vän Lisa. Lekte mycket ved henne som liten, och vi har umgåtts lite då och då nu med. Fattar inte att sånt här får hända??!!

Presentation


Jag heter Sofia & är 26 år. Bloggar om allt som händer mig och min familj som består av 2 hundar & 6 katter!

Omröstning

Hur gammal är du?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30 eller äldre

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Skapa flashcards