*DixXon- Tv, film & mycket mer...*

Alla inlägg under juni 2010

Av Sofia - 1 juni 2010 19:41

Ja vädret denna dagen har väl inte kunnat bli bättre tror jag... Började dagen att fika på Skäret, ett café som ligger på Smögenbryggan. Sedan gick vi hem och solade i nästan två timmar. Sedan ner till mormor morfar, morfar va lite piggare idag men ändå inte alls bra men fick pratat med honom i alla fall :)


Sedan åkte vi hem och ja fick smörgåstårta som ja önskat mig, min fadder kom och jag fick ett presentkort av henne :) Sedan har jag fått 2 linnen, trosor, strumpor och två tunikor av mamma och pengar av pappa. Så jag e väldigt nöjd.


Nu sitter ja och dricker ett glas vin och njuter av att dagen varit bra   

Av Sofia - 1 juni 2010 10:31

Japp idag blir man 25 då... Kan inte påstå att ja gillar att fylla år längre, man blir ju bara äldre. Ska bara ta det lugnt idag, gå ut och fika med mamma och antagligen inte göra så mycket mer. Tur med vädret har ja ju i alla fall :)

Ovido - Quiz & Flashcards