*DixXon- Tv, film & mycket mer...*

Alla inlägg under oktober 2010

Av Sofia - 29 oktober 2010 11:16

Jag är så trött på folk som inte har annat för sig än att förstöra för andra... Virus på min hotmail nu och det suger rejält. Varför sitter man hemma och gör en sån sak, har du stackars människorna inget liv?? Lås in dom i nån buker och tänd eld på dom lagom tills att dom ska svälta ihjäl!!!  

Av Sofia - 27 oktober 2010 10:54

Vilket jävla piss väder det är  alltså... Nyss flög  det något emot min ruta som gjorde att jag ja nästan hoppade upp till grannen! Igår var det jätte fint och idag så här... snacka om att det ändras fort! Fick ju snällt traska ut med hundarna som såklart blev halv dränkta... Katterna är inte så sugna på att gå ut och risken finns att de blåser bort om de gör det så får hålla dom inne tills blåst och regn lagt sig lite.


Vad gör ni en regnig dag som denna? Jag ska börja jobba vid 14 och skulle egentligen promenerat då ingen buss passar men nu evt ja inte hur ja ska göra :(

Av Sofia - 26 oktober 2010 11:37

CoolStuff.se kan man verkligen hitta fräcka  saker som man inte hittar på andra ställen. Bl.a denna polaroid kameran, riktigt coolt att få ut bilden direkt!

 



Eller denna filten som har armar, så man kan göra allt utan att behöva ta av sig filten. Perfekt för mig som fryser så lätt!

 

Av Sofia - 26 oktober 2010 11:21

Ja shoppingen igår var väl kul men min bror är  inte särskilt kul att handla med, han vill bara ifrån alla butiker precis när man kommit in. Jag fick i alla fall köpt det jag var ute efter (alltså till hushållet) en toapappshållare, dvd skivor, musmatta, kattleksaker och massa mat. Inte så roliga saker att visa upp här men ändå bra saker som jag behövde :)

Av Sofia - 25 oktober 2010 11:30

Eller ja shopping och shopping kanske det inte blir men det blir atgt handla lite mat och kanske nåt annat idag. Ska till Torp Köpcentrum med min bror senare. Ska bli kul att komma lite hemifrån och vara ledig. Jobbar hela veckan denna veckan så får passa på att njuta av ledigheten :)


Underbart väder är det idag med, sol och blåser inget  

Av Sofia - 24 oktober 2010 15:33

Tänkte liva upp stämningen lite genom att visa lite bilder från vår resaa till Cypern... vill tillbaka :) En av mina kameror ställde in året på 2007 ifall ni undrar varför det står så. Såg det inte förrän vi kom hem :(



        Protaras stranden


Vackra havet vid Cape greco


Strandpromenaden till Protaras


Vår pool på kvällen med lite moln i bakgrunden

Av Sofia - 24 oktober 2010 14:59

Ja just nu är jag lite besviken... fick ett mail igår från en man som hade ett hus att hyra ut på landet. Blev jätte glad för vill verkligen flytta just nu! Det var på 200kvm så misstänkte att det skulle vara för dyrt, idag mailade han bild, det va SKIT fint men skulle kosta 8500 kr i månaden :( Vi har nog tänkt runt 6000 max för vill kunna spara att köpa eget hus. Så typiskt, hatar att bli besviken när det är något man verkligen vill!


Av Sofia - 22 oktober 2010 17:08

Ja då var det fredag och gud  som jag längtat, min långa dag på jobbet är gjord och bara imorn kvar, fast jobbar bara 4 h så e inte så mycket.


Längtar tills Idol ikväll, ikväll ska ja göra ny maträtt med. Inte fullt bestämt vad ja ska göra men det hittar ja på under tiden, fisk blir det i alla fall :)


Vad ska ni hitta på ikväll?

Presentation


Jag heter Sofia & är 26 år. Bloggar om allt som händer mig och min familj som består av 2 hundar & 6 katter!

Omröstning

Hur gammal är du?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30 eller äldre

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards