*DixXon- Tv, film & mycket mer...*

Alla inlägg under oktober 2010

Av Sofia - 21 oktober 2010 12:02

Japp då har man varit ute i det kalla men goda vädret och rastat de två små. När ja kom hem så hann Eddie rymma eftersom ja glömt stänga balkongen så jag fick ut och springa efter honom en stund innan ja fick fast han.


Idag ska ja jobba, ska bli skönt att börja avverka de 3 helgerna som ja ska jobba i rad nu. Fick höra igår att vi fått nytt schema så jag hoppas att det e lika bra som det som varit :) 


Nej nu ska ja försöka få i mig lite käk!  

Av Sofia - 20 oktober 2010 15:53

När man är borta på semester så missar man verkligen en massa på tv. Jag fick sett på DH och Grey´s igår på reprisen i alla fall. Men Idol har jag ju missat så fick gå in och läsa ikapp lite på allt. Förstod det som att Sassa och Minnah hade åkte ut. Det tyckte ja va lite synd men det är ju så otroligt många bra i år!


Jag gillar nog Olle, Geir och Jay bäst. Jag har en riktig tjejfavorit nu. Får se om jag ändrar mig på fredag  


Av Sofia - 20 oktober 2010 15:11

Kan inte någon vänliga själ där ute typ ge mig 2 miljoner eller så, så att jag kan köpa ett hus jag vill ha på landet?! Ja vill verkligen flytta bort härifrån, trivs inte alls! Men jag vet inte om ja har jobb efter jul och det känns så jädra jobbigt. Jag hatar att inte veta. Jag har alltid sån otur med så ja blir säkert utan... SUCK!

Av Sofia - 20 oktober 2010 15:03

Jag nu har jag uppdaterat en massa nytt på Aster´s! Kolla gärna in den om ni har lust :) Veckans Film denna veckan är Robin Hood!


Till Aster´s

Av Sofia - 18 oktober 2010 19:09

Japp då var man hemma från den underbara resan igen :( Lite skönt va det allt att komma hem till alla mina älsklingar men saknar ändå solen och det underbara havet. Jag lägger upp lite bilder imorn så ni själva kan se :)


För övrigt är allt bra med mig, jobbat idag, efter många dagars ledighet. Känns otroligt skönt att vara igång igen. Idag har ja slipat på min starta eget idé och det känns riktigt kul. Ska skicka runt den till några jag känner bra och se vad dom tycker :)


Nu ska ja ställa mig och göra mat. Ikväll blir det fiskpinnar och pommes :)

Av Sofia - 6 oktober 2010 11:45

Idag vaknade jag av att Eddie stod och kissade på mattan... SUCK! Ja har väldigt svårt att ta sånt på morgonen och har därför nu ont i huvudet. Vädret e piss och ja måste gå till jobbet idag då min bror har bilen, känns inte särskilt lockande att gå över bron i storm och säkert snart regn. Fy bubblan!


Hoppas ni har bättre väder än vi!

Av Sofia - 5 oktober 2010 19:29

Ja älskar när alla höstens program börjar :) Idag börjar Desperate H, minns inte ens hur D.H slutade sist så det ska bli väldigt spännande att se det ikväll...


Missa inte!

Av Sofia - 5 oktober 2010 11:46

Nej nu e det inte många dagar kvar tills ja åker... Ska bli så jädra gott. Tur att man har släkt och vänner som hjälper till med katter och hundar, annars hade det aldrig varit möjligt att åka :) Är skönt att veta att nån alltid är med katterna och sover här. Bara de kommer in, Iris brukar bara vilja komma när ja ropar så vi får hoppas att hon sköter sig bättre denna gången än sist!


  Min bus Iris :)

Presentation


Jag heter Sofia & är 26 år. Bloggar om allt som händer mig och min familj som består av 2 hundar & 6 katter!

Omröstning

Hur gammal är du?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30 eller äldre

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Skapa flashcards