*DixXon- Tv, film & mycket mer...*

Alla inlägg under november 2010

Av Sofia - 28 november 2010 19:36

Tv3

20:00 Ensam mamma söker

21:00 Da Vinci-koden

00:50 Soldier


Kanal4

20:30 Parlamentet
21:00 Beck: Den svaga länken


Jag kommer i alla fall se Ensam mamma söker, tycker det e grymt spännande nu när de bara har 2 killar kvar var. Lite svårt att veta vem de kommer välja men jag tror att Petra väljer Christoffer, Emma är svårast men jag ahde valt Jimmie och Linda väljer nog Christian. Vad tror ni??



      Av Sofia - 28 november 2010 19:25

      Ja nu tänkte jag köra igång ett litet jultema här på bloggen som ni kanske ser ;) Mitt vanliga tema kommer tillbaka år 2011


      Hoppas ni tycker att det ser lite juligt och mysigt ut!


      Av Sofia - 28 november 2010 17:35

      Ja jag är en sån som oavsett hur mycket b-vitaminer jag trycker i mig inte lyckas få starka naglar! Ja har testat det mesta men inget tycks hjälpa, även om naglar blivit starka så skivar dom sig lätt och då måste ja ju fila ner dom. För ett tag sedan köpte mamma ett medel till mig från Mavala, det är ett 2 steg program som är jätte lätt att fullfölja.


      1. Nylonbas- man strycker på ett laget och låter torka. Om man tittar nära på naglarna så kan man se små små nylon trådar som står upp från naglen.

      2. Steg 2 innebär att det gör nageln jämn och stark, efter steg 1.

      3. Måla med vilket nagellack du vill


      Jag märkte skillanden redan efter 1 gång. Helt otroligt! Ja trodde inget skulle funka på mig men denna gjorde susen! Mamma trodde att den kostade ca 100 kr men det var det verkligen värt


      Av Sofia - 28 november 2010 17:24

      Ja idag har jag varit på dop till mitt kusinbarn, Ellen. Det gick jätte bra och hon är hur söt som helst men just denna kyrk proccesen tycker jag bara är ganska seg. Funderade på det, att vara präst måste innebära att du är väldigt bra på att prata. Ibland undrar man var de får allt ifrån, även om vår präst är jätte bra, det e inte det ja menar men de pratar alltid om så mycket, tror de verkligen på allt själva?


      Nu ska ja sätta mig och kolla lite julklappar på nätet :) Har ni börjat köpa julklappar än eller är ni såna som väntar till sista sekund?

      Av Sofia - 28 november 2010 17:22

      Ja nu har äntligen vår jultävling dragit igång. Ni måste vara med och tävla. Ni behöver bara skriva hur ni hittade till Aster´s, inte svara på något fråga eller nåt. Kan inte bli enklare :) Ni kan vinna en stor hemlig julklapp men jag kan lova er att ni kommer bli glada. Kommer vara massa bra och sevärt i paketen!


      Tävla här

      Av Sofia - 25 november 2010 18:30

      Ja ifall ni som läser min blogg lite då och då undrat varför jag inte skrivit på några dagar så är det för att ja e sjuk. Förkylning så in i bomben! Ja okar inte sitta så mycket vid datorn som jag önskade. Jag ska snart köra igång vinter tävlingen så då får ni allt vara med. Tror jag orkar det imorn :)


      Sedan kommer jag också komma med massa bra julklappstips som ni inte får missa!  

      Av Sofia - 18 november 2010 16:55

      Gårdagen gick bra, mamma fick komma upp och hjälpa mig att fånga in den andra kattungen för det gick inte själv. Körde dom sen till Henån och ända vägen hem. Så skönt att ha ett datarum igen och slippa ha datorerna i vardagsrummet :)

      Av Sofia - 17 november 2010 13:50

      Ja jag har ju haft 4 förvildade kattungar här. En har flyttat och det är nu 3 kvar, varav 1 är tingad. Så idag ska två av dom flytta och dom gillar inte buren kan jag säga. En av dom kan ja nog ganska lätt få in men den tredje kommer bli ett helsike att få in..


      Så säg lycka till...

      Presentation


      Jag heter Sofia & är 26 år. Bloggar om allt som händer mig och min familj som består av 2 hundar & 6 katter!

      Omröstning

      Hur gammal är du?
       10-15
       15-20
       20-25
       25-30
       30 eller äldre

      Tidigare år

      Senaste inläggen

      Kategorier

      Arkiv

      Länkar

      Sök i bloggen


      Ovido - Quiz & Flashcards