*DixXon- Tv, film & mycket mer...*

Alla inlägg under december 2010

Av Sofia - 1 december 2010 11:41

I år har jag verkligen bestämt att inte vara ute sista dagen men alla julklappar, eller alla och alla, vi har bestämt att bara köpa mindre saker i år för alla har ganska ont om pengar. Jag har bara önskat mig lakan så ja hoppas att jag kommer få det. Måste önska mig lite småsaker av min bror med men vet inte vad riktigt än.


Vad har ni önskat er och brukar ni köpa massa julklappar eller bara några?

Av Sofia - 1 december 2010 00:16

Nej nu är det dags att hoppa i säng snart. Väldigt glad att jag haft besöksrekord idag, eller det bästa sedan innan sommaren i alla fall :) Tack alla söta som har läst och speciellt till er som kommenterat, jag kommenterar alltid tillbaks :)


Sov gott nu, syns imorn  

Presentation


Jag heter Sofia & är 26 år. Bloggar om allt som händer mig och min familj som består av 2 hundar & 6 katter!

Omröstning

Hur gammal är du?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30 eller äldre

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards