*DixXon- Tv, film & mycket mer...*

Alla inlägg under december 2010

Av Sofia - 1 december 2010 22:52

Ja vinnaren av Veckans blogg blev...trumvirvel... CAROLINE!!


Grattis till dig! Din blogg ligger länkad hos mig tills nästa onsdag   Nästa måndag börjar tävlingen om för er som vill vara med!



 

Av Sofia - 1 december 2010 22:01

Ja nu har jag sett på Bonde söker Fru och jag tycker inte direkt att det var mycket att ha i Dagens avsnitt, i alla fall inget oväntat. Johan skickade hem Ellinor och Jonas skickade hem Anneli. Jag tyckte nog att Sara skulle få åka hem för hon har ju absolut inga känslor för Jonas, det säger hon ju hela tiden. Annars var det lugnt, blir nog ett bra avsnitt nästa gång  

Av Sofia - 1 december 2010 19:25

Just nu ser omröstningen ut så här :) 31 personer som har röstat nu men fler ska ni nog bli, hoppas jag. Just nu är det flest singlar men ändå en del gifta måste ja säga!


Vad stämmer bäst in på dig?
Jag är singel  
  41.9 %
Jag har fast förhållande, bor ej ihop  
  16.1 %
Jag har fast förhållande, bor ihop  
  25.8 %
Särbo  
  0 %
Änka/änkling  
  0 %
Gift  
  12.9 %
Skild  
  3.2 %
Av Sofia - 1 december 2010 19:08

Tv3

20:00 24 timmar
21:00 Efterlyst
22:00 Hell's kitchen USA


Kanal4

19:30 Halv åtta hos mig
20:00 Bonde söker fru


Kanal5
20:00 Arga snickaren
21:00 Grey's anatomy


Jag älskar verkligen onsdag kvällar för då går det så grymt mycket bra på tv. Först ska jag se Bonde söker fru, sen Grey´s och sedan Hell´s Kitchen.


Jag undrar om någon ska välja sista i Bonde söker fru idag? Ja blir lite rörig av det programmet ibland för man vet aldrig vem ska välja :)

Av Sofia - 1 december 2010 15:57

Nu har ja varit nere hos mamma och haft lite bakstund, riktigt mysigt! Blev lussekatter och olivfrallor, super goda blev dom. Ja får nog dock baka själv någon dag för när man är två så ska ju allt deles och blev inte så jätte mycket att frysa in men bra ändå   


Ikväll kl 22 avslutas Veckans blogg, glöm inte att rösta här

Av Sofia - 1 december 2010 12:39

På Aster´s har vi ju just nu en tävling där man vinner ett hemligt paket men jag kan lova er att det är grymma filmer i. Ja, jag kan säga att det är filmer, eftersom det är en filmsida :) Men inte vad som är i men jag kan lova er mer än ni tror  


Så var med och tävla ni också, ni behöver nästa inte göra nåt bara fylla i er mail typ. Tävla här


Inget att förlora! Dessutom så kommer paketet hem innan jul så om det är någon film i eller så som ni inte gillar så blir det säkert bra julklappar till någon familjemedlem!

Av Sofia - 1 december 2010 12:06

Ja då var det 1 december och "bara" 23 dagar kvar till jul, Minns när man var liten och verkligen längtade till att julkalendern skulle börja men problemet är nog att den bara blev dåligare och dåligare. Den absolut bästa, utan tvekan, julkalendern som varit är Greveholm, den slår dom alla med hästlängder!


Vilken minns ni bäst och varför tycker ni att just den var så bra?

Av Sofia - 1 december 2010 11:51

Ja nu tänkte jag börja med mina små julklappstips här. Jag hoppas att ni kommer att tycka att tipsen är braiga :)


Första tipsen kommer ifrån www.parfym.se här kan man hitta en mängd underbart goda parfymer för män/killar.


Börjar med doft nr 1: Den godaste av alla manliga parfymer, Ed Hardy!

Kostar bara 299:- för 50 ml 


Doft nr 2: Lacoste - Har en fräsch doft av citrus, luktar rent och manligt 349:- 75ml


 


Doft nr 3: Armani - denna parfymen tycker jag passar alla åldrar. Denna är också lite citrusaktig och fräsch 369:- 50ml

 


Detta var lite parfym tips från mig, alla är väldigt goda och på www.parfym.se har de riktigt bra priser så kika in där! :)

Ovido - Quiz & Flashcards