*DixXon- Tv, film & mycket mer...*

Direktlänk till inlägg 22 februari 2011

Bilder på dom bästa ja har!

Av Sofia - 22 februari 2011 18:16

Eftersom så många brukar fråga på bilder på katterna så kommer här en lite bildbomb på dom bästa bebisarna jag har!


Wilda är vår minsting. Hon skulle egentligen inte stanna då  hon var borttingad men de som skulle köpa henne kom inte. Hon trivs så bra med vår Meya så jag har inte mage att flytta henne någonstans nu när hon precis börjat lita på folk! 


Elvis är min enda hane. Han är bebis till Selma. Elvis är gay, tror vi. Han visar bara intresse för andra hankatter och vår Iris ibland :)


 


Selma är räddad ifrån en hundkennel där kattungar och mammor sprang runt överallt. Kastrering fanns inte i deras ordbok. Selma är min första egna katt.

 


Iris är våran lilla prinsessa. Hon vet verkligen hur fin hon är och hon kan charma alla. Iris bodde först på en gård.


 


Iza kom till oss med Selma. Hon är vår lilla extra katt som satt kvar inne i ett hörn och tryckte när ja hämtade Selma. De som skulle ha henne hade ångrat sig så hon skulle annars bott kvar och fått kattungar hela livet. Hon är den som tror att hon bestämmer här ;)


 


Meya blev utslängd i en buss kur med sin bror när de bara var 2 veckor gamla. Precis vid en stor väg. De kom till mig helt utsvälta och ja trodde att de båda skulle dö men efter mkt flaskmatning så klarade de sig bägge två.


 

 
 
Liina

Liina

22 februari 2011 19:18

Jättefina katter :)

http://silence.bloggplatsen.se

 
Emelie

Emelie

22 februari 2011 19:46

Gud vad fina de är allihop! Vad kul att alla har olika färger! Iris är så vacker så det är inte riktigt klokt!

http://emmisibirier.bloggagratis.se

 
Vivi

Vivi

23 februari 2011 08:40

Oj vad många katter !! Väldigt fina är de iaf och verkar ha fått ett bra & kärleksfullt hem :)

http://www.missvivis.se

 
Emelie

Emelie

23 februari 2011 09:29

Färgbestämning av dina katter (för skojs skull):
Wilda: svart
Elvis: creme
Selma: blåsköldpadda
Iris: svartsköldpadda harlequin
Isa: vit
Meya: lite svårbestämbar, men jag tror svartsmoke-vit

http://emmisibirier.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 27 september 2012 15:08

Ja bloggar på en annan adress just nu, besök mig gärna där      http://bian.bloggplatsen.se ...

Av Sofia - 29 mars 2012 10:55

Känner att mina rubriker inte är allt för roliga men det e ju sanning i alla fall!   Igår var ju min ledig onsdag o ja gjorde stan med Matilda. Fick köpt allt ja vill ha till huset: Hylla till källaren, lampa, svartatavlanfärg, mörkläggninsgardiner o...

Av Sofia - 28 mars 2012 11:44

Varför i helsike e inte vädret bra idag då?? Så typiskt när ja hade tänkt greja på utsidan lite... Man får ta alla dagar man kan för sånt när man har hus :) Om en stund ska ja åka in o handla shoppa lite saker till huset. Sov första natten med en ny ...

Av Sofia - 27 mars 2012 11:53

Idag är det tisdag o imorn är ja ledig :) Ska nog åka in till Torp köpcentrum och handla lite saker till huset, man får passa på när man precis har fått lön! Börjar ett idag, ja hoppas det e lika fint väder imorn. Idag har ja fått röjt upp lite i käl...

Av Sofia - 22 mars 2012 20:57

Har varit så där sjukligt trött i tre veckor nu, varken ja sover eller inte så e ja trött. Är nog bara i en dålig period! Trött ikväll med men ska se Revenge nu som är min nya favoritserie :) Imorn är det fredag å det e sjukt skönt att det snart blir...

Presentation


Jag heter Sofia & är 26 år. Bloggar om allt som händer mig och min familj som består av 2 hundar & 6 katter!

Omröstning

Hur gammal är du?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30 eller äldre

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards