*DixXon- Tv, film & mycket mer...*

Alla inlägg under mars 2011

Av Sofia - 30 mars 2011 13:44

Ja hur går det för våren egentligen?! Förra helgen så snöade det hemma hos oss IGEN, på dagen var det sol. Nätterna är fortfarande minus grader och dagarna känns nu som vår. Känns verkligen som att hela säsongen har flyttat fram sig bara på kort tid. Jag minns när jag var 12 år och vi badade ute i slutet av april, det lär jag inte göra i år kan jag säga!! 


Hur har ni det? Tror ni att våren är här för att stanna nu?!

Av Sofia - 30 mars 2011 13:00

Den rubriken lät väldigt svengelsk ;) Idag är ja ute på Smögen igen och har fyllt bilen ännu en gång... Känns som det aldrig tar slut! Nu är det nog förhoppningsvis bara ett lass kvar sedan och sen är alla saker på plats. Känns skönt, är trött på att flytta nu.


Idag hjälper ja min bror att städa och att tvätta medan han jobbar, ibland är det bra att ha stora syskon   


Underbart väder idag, vad gör ni i den sköna solen??

Av Sofia - 29 mars 2011 20:31

När man bott på ett någorlunda befolkat ställe och flyttar ut till landet så ändras saker... Bl.a så blir det sjukt mörkt, hade nästan glömt hur mörkt. Som tur är finns det ganska bra med ytterlampor, problemet när man bor på landet och har hundar, dom måste ju ut trots mörker!


Har kört min sambo till jobbet nu i två dgr och det är sjukt mkt rådjur här med, ja tycker det är väldigt mysigt så länge man inte sitter i en bil, höll på att köra av vägen häromdan... läskigt när sånt händer, magen liksom knyter sig och man vill inte köra bil på en stund igen!


Har tänkt invänta Desperate H nu och imorn lovar jag er en bildbomb på nya huset :)

Av Sofia - 29 mars 2011 20:22

Jag måste bara skriva en liten resumé på helgens Big Brother. Alltså Madde, jag blve lite besviken på henne. Visst att hon va lväldigt på Patrik men att hångla med Annie, Gurkan och ja nån mer va det nog, va lite väl extremt. En sån vinner ALDRIG BB... Ja tycker mest hon är äcklig och inte det minsta rolig!


Vanessa och Sonia börjar gå mig väldigt mkt på nerverna... Dom tror verkligen att dom är bäst! Rodney är precis lika äcklig som alltid! Tycker nästan lite synd om Sanna trots att hon får skylla sig själv...!


Annie tycker jag jätte synd om, hon är som ett vilse barn... Hon försökte verkligen få med Madde och Patrik på nåt där i poolen... Ja tror hon är bi, nå¨n som vet? Sedan var hon ju på Katerina med!


Mina favoriter just nu är i alla fall: Peter, Gurkan, Simon och Sara. Eventuellt kommer Katerina bli lite mer popis hos mig. Hon är verligen sig själv och bjuder på sig trots att hon är lite hysterisk stundvis!

Av Sofia - 29 mars 2011 19:59

LYCKLIG!!! Idag har Internet börjat fungera. Telia har varit väldig snabba måste jag säga! Känns som ja varit utan mkt längre än ja har. Trivs så väldigt bra här uppe, bilder komma snarast.


Nu ska ja svara på alla era kommentarer och sedan ska ja skriva inlääg om helgen som varit  

Av Sofia - 24 mars 2011 23:38

Detta är kanske mitt sista inlägg på en vecka nu. Ville bara säga hej då och att ja kommer sakna er lite ;) Den 31 mars ska vi få Internet men man vet ju aldrig vad som händer... Men ja hoppas verkligen på det, ska försöka låna någon dator nån gång i veckan!


Hoppas ni alla får en super bra vecka och att ni inte glömmer lilla mig :)


Idag har ja haft besöksrekord på 147 besök, glöm inte min gissningstävling, då kan ni vinna ett helt inlägg om er blogg här i min blogg! :)


Hörs om en vecka!    Ps. Kommenterar ni mig under veckan besöker ja självklart er blogg när ja e tebax :)

 

Av Sofia - 24 mars 2011 20:39

Om ja får fler än 6 besök till idag så har ja tagit rekordet för denna månaden på 112 besök på en dag :) Besöksrekord är alltid roligt. Fattar inte att min kunnat öka så mkt och så få kommenterar. Det är lite synd men sånt e livet!


Just nu packar jag saker i köket och försöker att inte tänka för mkt... Tankar kringar morfars hus spökar i mitt huvud, jag önska så att ja kunde få träffa min morfar bara en gång till. Så mkt ja skulle sagt till honom då, att man kan sakna nån så här mkt är nästan sjukt!


Jag ska dricka en cider nu och försöker lugna mina tankar, nästa inlägg blir nog det sista ja gör i denna lägenheten. Lite roligt är att ja sitter på precis samma ställe som ja gjorde jag ja skapade denna bloggen, i vardagsrummet och spanar ut över det mörka havet! Tur att Smögen finns kvar...  

Presentation


Jag heter Sofia & är 26 år. Bloggar om allt som händer mig och min familj som består av 2 hundar & 6 katter!

Omröstning

Hur gammal är du?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30 eller äldre

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards