*DixXon- Tv, film & mycket mer...*

Alla inlägg under april 2011

Av Sofia - 5 april 2011 12:58

Vill du bli Månadens Blogg??


Det enda ni behöver göra är att länka till min blogg i ett inlägg på eran blogg och säga att ni är med i tävlingen. Jag väljer ut 3 bloggar som sedan era vänner och bloggläsare kan rösta på! Superduper enkelt! Ni behöver såklart också skriva en kommentar här, att ni vill vara med och glöm inte kontrollera så att din blogg adress stämmer.


Vinnaren: Du får ha länk till din blogg hos mig i en hel månad, länken kommer

synas i ett eget fält i vänster spalt! Förra månaden vann Alexandra, som ni kan se här i vänster spalt!


På torsdag kl 21 utser jag de fyra bloggarna som man sedan kan rösta på! Lycka till!

Av Sofia - 5 april 2011 12:40

Nu äntligen kommer det upp lite bilder på huset! Ja vet att det tagit all för lång tid men först hitttade ja inte kamera sladden och när ja väl hittade den så försvann den igen :) Ja skulle kunna tappa bort min egna röv om det nu var möjligt  Det är inte helt klart men ni ser ju ett helhetsintryck i alla fall ;)


Först lite bilder på den mysiga altanen :)


     

Balkong/uterum uppe


Ett av gästrummen, finns två likadana


 
Vardagsrummet

 


Vardagsrum del 2 ;)

   

Kök


   

Av Sofia - 4 april 2011 20:56

Jar har bäddat ner mig själv i soffan med värmeljus och filt! Ska se Bachelorette och sedan BigB... Ska vi kul att vad som hände på festen igår. Hoppas det blir en massa skojsigt!


Innan jag börjar se så måste jag räkna in katterna, huset är så stort och ibland vet ja inte vilka som är inne. Jag LOVAR bilder på huset imorn, ja har skjutit fram det i några dagar känner ja men imorn kommer dom :)

Av Sofia - 4 april 2011 18:01

Tänka och tänka tills man blir halvt tokig?! Hur är ni när det händer saker? Kan ni lätt glömma och ta er vidare eller funderar ni mycket av små saker fast ni egentligen inte vet varför?


Jag tror att många tjejer är just såna, där har killarna en sida som är bättre än vår tycker jag. Jag skulle gärna slippa fundera en massa men blir lätt att ja gör det. Ja har svårt att släppa saker, det har ja alltid haft men med åldern har det nog blivit värre (vill inte veta hur ja då blir som 50 år)


Hur är ni?? Tänkare eller släppare? ;)

Av Sofia - 4 april 2011 15:27

Idag och igår har ja suttit och jobbat med hemsidan och fått ihop 10 nya filmer   känns bra att ja fått gjort nåt! Vet att ja inte kommer sitta så mkt när ja börjar jobba igen nu i slutet av månaden. Ni måste gå in och kika vad ni tycker och skriv gärna en kommentar här i bloggen om ni saknar nåt!


 

Några av våra nya filmer: Klicka på valfri film för att läsa om den!

 

  

Av Sofia - 4 april 2011 12:38

Idag kände ja direkt när ja vakna att det inte var en bra dag! Körde sambon till jobbet vid 07.00 och sedan började huvudsvärken... Mådde illa och fick springa till toa flera ggr utan att det "kom nåt"! Blev helt slut så låg i sängen till nu. Känns i alla fall lite bättre nu... som tur är! Idag kommer ja nog inte göra så mkt, ska fixa lite uppe i sovrummet tänkte ja och lägga ut lite bilder här :)


Molnigt och kyligt ute... Var tog våren vägen??!

Av Sofia - 3 april 2011 22:23

Vanessa åkte ur Big Brother...! När man såg henne på utsidan sen så kändes det lite mer som en ödmjuk Vanessa, men detta att hon vägrade städa retade gall febern ur mig. En sån sak ska man inte behöva säga till en vuxen människa! Dessutom var det ju flera som bad henne städa upp efter sig och hon gjorde det inte ändå...


Jag är glad att hon åkte... Jag tror också att det är Patriks tur nästa gång!


Nu ska ja traska ut med hundarna en snabbis och sedan blir det film i sängen 


Missa inte de nya filmer på Asters.se

Av Sofia - 3 april 2011 20:37

Gratängen blev ganska god, borde haft potatis till men det får bli nästa gång. Recept kommer imorn! Har glömt att ja lovat er bilder på huset men det kommer också imorn för orkar inte pilla med kameran nu :)


Just nu bakar ja morotsmuffins, hoppas dom blir smarriga :) Väntar in Big Brother, idag kan Vanessa, Rodney eller Patrik åka. Jag hoppas det blir Vanessa men ja tror det blir Patrik. Då kommer Madde verkligen vara ensam inne i huset...


Vem tror ni åker??

Ovido - Quiz & Flashcards