*DixXon- Tv, film & mycket mer...*

Alla inlägg under april 2011

Av Sofia - 3 april 2011 17:16

Här kommer Veckans Nya filmer på Asters.se


*Veckans Nykomling - Morning Glory*

Vad gör du om det nya jobbet du fått snart går i spillror pga av en arg och bitter arbetskollega som vägrar samarbeta?


Läs mer om filmen på här


Med bl.a Med bl.a: Harrison Ford, Rachel McAdams, Diane Keaton

*Veckans Gamling - Dinner for Schmucks*

Filmen handlar om en kille som heter Tim, hans chef har en del konstiga idéer för sig och när han en dag bjuder in Tim till middag så gör Tim allt för att få sin chef nöjd men en bit på vägen, ångrar han sitt val!


Läs mer om filmen på här


Med bl.a Paul Rudd, Steve Carell

Av Sofia - 3 april 2011 14:44

Jag tycker verkligen att Gabriels grupp är den bästa när det kommer till körandet! Han gör ett otroligt jobb, visst han har erfarenhet men det har ju inte dom han har i teamet. Jag tyckte många var bra även igår men Gabriel är nog min favorit även om ja inte tror att han kommer vinna. Största favoriten bland folket är nog Johnson tror ja!


Vem är ert favorit lag??

 

Av Sofia - 3 april 2011 14:38

Idag vaknade vi visst kl 13.30   blev visst lite väl länge men såg på film väldigt länge... Idag har ja planerat middagar för hela veckan. Har funderat på att göra det länge men det har inte blivit av men nu har ja fått tummen ur. Det känns så mkt mer ekonomiskt att ara handla en gång under veckan, när ja springer på affären varje dag så handlar man alltid bara massa onödigt!


Ska se om planeringen går som ja tänkt   Ikväll blir det orangutanggryta, nåt som min sambos mamma skrivit ner receptet på. Det är en köttfärs/paprika grej som ska in i ugnen med tomater och ost på. Ska bli spännande att testa nåt nytt, är det gott så kommer självklart recept!

Av Sofia - 2 april 2011 17:22

Idag har min mamma varit här och ja fick också klippt min bror. Hon tyckte huset var väldigt fint, så det kändes ju bra :) Ikväll ska vi göra hemmagjorde kebabrullar, ska bli spännande och gott! Jag har varit så trött idag, huvudvärk och även krångel med magen så har inte gjort många knop idag!


Längtar tills körslaget! Jag tror att Team Hansson kommer åka och ja har ingen klar favorit än, det är månnga bra!


Har ni någon favorit ännu och vem tror ni åker ut idag?

Av Sofia - 2 april 2011 17:15

Eftersom Danne vann min gissa antalet tävling så har ju ja lovat en liten "reklam" sak här för hans blogg.


Danne är en av dom första killarna vars blogg jag besökte, han är nog som vilken grabb som helst, han gillar sport & grabbsaker men han skriver även om mycket annat också! Jag gillar hans blogg och besöker den minst en gång varje dag, han gillar också djur precis som jag och såna måste man bara gilla ;) Han har även varit med och vunnit Månadens Blogg här på min blogg, tror det var i febrauri han vann!


Jag tycker faktiskt att ni också ska besöka hans blogg! Inte för att han vann här utanför att den är bra! Så Grattis Danne till denna lilla vinsten!


Gå till Danne´s blogg

Av Sofia - 2 april 2011 00:09

Klockan har passerat tolv och ja är trött. Har druckit lite vin, somnar mkt bättre då. Huvudvärken lägger sig för en stund. Kollade på talang ikävll och tyckte att en del som gick vidare inte borde gjort det men en del var bra...


De bästa i talang ikväll var dessa två:


Rasmus


Jecko


Av Sofia - 1 april 2011 22:59

Jag tycker att Boig brother ikväll var tråkigt, varför ge dom alko fritt när de fattade det. Då skulle dom sent in en rejäl fest! Och de skulle begärt att de haft sina "roller" kvar som utbytta roller!


Men men, annars hände det typ inget kul idag tyckte jag, Sara kände ja nästan inte igen som kille!

Av Sofia - 1 april 2011 18:40

Jag ser på så många bloggar att många skriver puss och kram i slutet, själv tycker jag att det är lite fjortis varning på det... Men vilka skriver ni puss/kram till ex i sms eller mail?


Jag skriver det ibland till min bror, alltid kram till mamma men puss när vi pratar på tel och sedan sambon. Sa puss till morfar oftast med men annars ingen.


Vilka säger/skriver ni det till??

Ovido - Quiz & Flashcards