*DixXon- Tv, film & mycket mer...*

Direktlänk till inlägg 19 oktober 2011

Slut

Av Sofia - 19 oktober 2011 20:34

Min kropp är halvt död och ja längtar tills läggdags! Denna veckan jobbar ja 6 dagar men är ledig 3 nästa så det ser ja framemot. Behöver ha en ledig vardag känner ja. På onsdag nästa vecka kommer de och ska kolla på vår kamin. På torsdag har ja fått tid för att operera bort visdomstanden, skulle ju egentligen bli i mars men så många som avbokat och det tackar vi för! Ja vill bli av med tanden nu och slippa gå runt och tänka på detta, skit tänder!


Så nästa vecka hoppas ja tar slut fort för ser egentligen inte fram till det på det sättet! Går och drömmar mig bort tills vår källare är klar. Hatar att gå ner där med alla saker över, inget golv och bara allmänt rörigt. Ja skulle gärna vinna lite pengar så ja bara kan göra det direkt!


Någon som vill ge mig lite pengar så skriv så skickar ja mitt kontonummer ;)


Ps. Kollade ni nya webbshopen?? Här är en ny länk annars, tack Sandra och Vivi som såg att länken va fel :)

 
 
Vivi

Vivi

20 oktober 2011 08:48

Nu fungerar den bättre :)
Jätetfin sida, det är du som gjort den va ? Jättefina färger !! :)

Åh tack, vad snäll du är, har fått massa beröm så nu blir man ju alldeles generad :P
Kram

http://www.missvivis.se

 
Ingen bild

Matilda

20 oktober 2011 12:52

Vilket bra erbjudande. Jag går in och shoppar med en gång ! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 27 september 2012 15:08

Ja bloggar på en annan adress just nu, besök mig gärna där      http://bian.bloggplatsen.se ...

Av Sofia - 29 mars 2012 10:55

Känner att mina rubriker inte är allt för roliga men det e ju sanning i alla fall!   Igår var ju min ledig onsdag o ja gjorde stan med Matilda. Fick köpt allt ja vill ha till huset: Hylla till källaren, lampa, svartatavlanfärg, mörkläggninsgardiner o...

Av Sofia - 28 mars 2012 11:44

Varför i helsike e inte vädret bra idag då?? Så typiskt när ja hade tänkt greja på utsidan lite... Man får ta alla dagar man kan för sånt när man har hus :) Om en stund ska ja åka in o handla shoppa lite saker till huset. Sov första natten med en ny ...

Av Sofia - 27 mars 2012 11:53

Idag är det tisdag o imorn är ja ledig :) Ska nog åka in till Torp köpcentrum och handla lite saker till huset, man får passa på när man precis har fått lön! Börjar ett idag, ja hoppas det e lika fint väder imorn. Idag har ja fått röjt upp lite i käl...

Av Sofia - 22 mars 2012 20:57

Har varit så där sjukligt trött i tre veckor nu, varken ja sover eller inte så e ja trött. Är nog bara i en dålig period! Trött ikväll med men ska se Revenge nu som är min nya favoritserie :) Imorn är det fredag å det e sjukt skönt att det snart blir...

Presentation


Jag heter Sofia & är 26 år. Bloggar om allt som händer mig och min familj som består av 2 hundar & 6 katter!

Omröstning

Hur gammal är du?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30 eller äldre

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Skapa flashcards