*DixXon- Tv, film & mycket mer...*

Alla inlägg under november 2011

Av Sofia - 29 november 2011 16:12

Inte ofta ja får så där riktiga favoriter i klädväg men denna pippitröjan från Freequent är verkligen en favorit! Den är så sjukt skön att ha på sig! Mjuk som bara den, 100% bomull, snygg eller hur? :)


Vill ni köpa den så finns den här :)


 

Av Sofia - 25 november 2011 20:29

Yes då var det Idol idag igen och hittills har alla varit duktiga, Robin och Moa är bäst! Annars har ja myskväll med min bror och vi har gjort hemmagjord pizza och nu spelar vi poker! Känner mig grymt laddad inför Poker SM imorn :)


Vad hittar ni på ikväll??

Av Sofia - 23 november 2011 13:32

Nu slarvar jag med bloggandet igen... har så sjukt mycket att göra och eftersom jag har med mig datorn på jobbet så blir det aldrig att ja orkar plocka upp den när ja kommer hem. Latmask varning på det 


Förresten börjar webbshopen gå bra nu, påminner er alla om att besök den och använda rabattkoden: spannande, denna koden ger 10% på hela ert köp. Alltså smink, kläder, parfymer och sedan har vi sjukt snygga nya smycken! Kika in här, och beställ :)

Av Sofia - 16 november 2011 13:57

Jag har gått ner 5,8 kg nu :) Känner mig väldigt duktig och hurtig! Känner också att magsäcken krympt nu för kan inte äta alls lika mycket längre. En eller två promenader varje dag har nog gjort sitt också, äter inget godis eller chips längre, bara lite mörk choklad ibland! Så det går, om man bara vill :)

Av Sofia - 16 november 2011 12:43

Ibland är det verkligen skönt att vara hemma men just idag är ja sjukt rastlös känner jag! Har ringt till gubbarna som ska sätta in kaminen men allt ska ta sån lång tid, vill ju ha in den innan jul annars känns det inte som någon större idé att sätta in den, mysigast att ha den över jul ju :)


Har även ringt och bokat om tiden för att dra den andra visdomstanden, ja orkar verkligen inte mer detta året nu känner jag. Min mun är otrolit trött på tandläkare och allt runt omkring det. Så tanden får nu vila tills den 19 januari.


För övrigt har årets julklapp korats och det  blev matkassen. Blev väldigt förvånad men jag skulle nog bli glad för en matkasse i julklapp men man kan ju ändå inte lägga en sån under granen? :) Tyckte det var lite konstigt, undrar hur många som kommer få det i julklapp? Vad önskar ni er?

Av Sofia - 10 november 2011 16:20

Som vanligt har jag fullt upp och lite till med allt! Har därför inte hunnit blogga så mkt som ja hade önskat. Ska försöka skriva ett inlägg när jag kommer hem sedan. När man sitter vid datorn på jobbet så tar det lite emot att ta upp den när man kommer också!


Av Sofia - 2 november 2011 13:00

Japp tro det eller ej men det är.... kyckling! På många år har ja inte ätit kyckling men har nu börjat, mest för att det är bra när man ska ner i vikt men också för att det är billigt och gott. Så kyckling wrap med grönsaker och någon smarig dressing är min nya favorit!


Tycker det är så svårt att komma på "ny" mat, man äter ofta sånt man kan göra och som inte är krångligt men god och ny mat behöver ju inte vara krånglig :) Ska börja med recept här igen tänkte ja, kanske kan inspirera mig själv att testa nya saker med!


Tips på god sås att ha exempel på rotfruktsgratänger, till pasta eller i olika grytor är denna underbara såsen, hur sjukt god som helst! Recept kommer i nästa inlägg, lägg denna såsen på minnet :)


 

Av Sofia - 2 november 2011 11:18

Då var man ledig idag, känns skönt då tanden gjort så in i satan ont inatt så jag har inte sovit mycket alls. Trött men ändå rastlös och sugen på att göra något. Igår fick vi offerten på kamin, det var mindre roligt. Minst 25.000 kommer det kosta. Helt sjukt! Jag orkar inte ens tänka på det. Kul att ha en kamin som står som ine går att använda, jävla idiot som hade detta huset innan som inte sagt sanningen heller. Får se om ja orkar ringa mäklaren, men troligen inte!


Funderar på en lång promenad för att rensa hjärnan lite och sedan ska ja jobba lite hemifrån!


Glöm inte vår webbshop, 10% på kläder, smink, parfymer och mycket mer! Nu kan man även betala med kort. Glöm inte uppge rabattkod spannande i kassan när du handlat! www.kajsamodeshoponline.se

Presentation


Jag heter Sofia & är 26 år. Bloggar om allt som händer mig och min familj som består av 2 hundar & 6 katter!

Omröstning

Hur gammal är du?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30 eller äldre

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Skapa flashcards