*DixXon- Tv, film & mycket mer...*

Alla inlägg under november 2011

Av Sofia - 1 november 2011 10:34

Har de gjort bloggen bredare... man borde få välja själv vilken bredd. Orka göra om en ny header...!


Så fick ja sagt det ;) Fortfarande värk i tanden. Tror inte ja är så sugen på att dra den andra 27 november faktiskt... Tandläkaren måste vara en av de värsta plågo yrket som finns!


Just nu sitter ja och väntar på att min kompis Elin ska höra av sig om vi ska gå en promenix innan jobbet. ANnars gör jag inte mkt nytta idag. Gud vad vädret är tråkigt!! Höstrusk!


Vad ska ni hitta på idag mina läsare??

Presentation


Jag heter Sofia & är 26 år. Bloggar om allt som händer mig och min familj som består av 2 hundar & 6 katter!

Omröstning

Hur gammal är du?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30 eller äldre

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Skapa flashcards