*DixXon- Tv, film & mycket mer...*

Alla inlägg under januari 2012

Av Sofia - 4 januari 2012 13:28

Det gick faktiskt ganska bra ändå :) Inte 100% att ja kan ha kvar huset men 80%, om min mamma vill stå som låntagare på topplånet. Vill i alla fall testa och se om det kan gå! Vill inte bara ge upp mitt hus utan nån "kamp"! Så tack för att ni höll tummarna, det hjälpte nog :)


Var på vårdcentralen igår igen, fick nya mediciner men hör fortfarande inget att trumhinnan sprack. Så typiskt och så tråkigt, ska jupå kusinträff som ja sett framemot så mycket på lördag men det ska nog gå :)

Av Sofia - 3 januari 2012 11:16

Känns inte så jätte bra att gå till banken bara efter ett halv år och prata bolån igen men vad ska man göra. Man måste ta tag i vissa saker och detta är en sån sak. Jag villverkligen inte behöva flytta och detta är mest pga av djuren, dra med dom runt en gång till, hitta en lägenhet där men ens kan ha djur, är svårt bara det!


Så idag får ni hålla tummarna för mig!!

Av Sofia - 2 januari 2012 21:34

Jag börjar bli förbaskat trött på alla skit år jag haft nu, nu vill jag ha en förändring och därmed basta! Så nu är ja helt plötsligt singel, efter 9 år fram och tillbaka är det slut igen. Det var jag som tog beslutet och jag känner att trots att det kommer bli ASA jobbigt så känner jag mig faktiskt ganska trygg med mitt beslut! Jag vet vad jag villi livet och nu ska ingen längre kunna stoppa mig, så är det bara!


Så nyårslöftet till mig själv i år: Se fan till att göra 2012 till det bästa året på länge!!!


Sedan är ja väldigt ledsen att ja inte bloggat på länge, har som sagt varit en del här hemma. Julen blev super bra och nyår med! Satan va glad ja är för mina vänner alltså, tänk att människor kan stödja andra genom att bara vara där!


För övrigt så ska ja skriva mer i bloggen nu, känner mig redo för lite nytt spännande bloggande 2012 ;)


Hade ni en bra jul och bra nyår?

Presentation


Jag heter Sofia & är 26 år. Bloggar om allt som händer mig och min familj som består av 2 hundar & 6 katter!

Omröstning

Hur gammal är du?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30 eller äldre

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Skapa flashcards