*DixXon- Tv, film & mycket mer...*

Direktlänk till inlägg 23 februari 2012

Torsdag kväll

Av Sofia - 23 februari 2012 22:51

Fan va ja älskar fredagar alltså! Min favorit dag i veckan och snart e den här... Denna helgen är ja ledig men har såklart fullt upp ändå. Singellivet har mer att erbjuda än förhållandelivet verkar det som och kanske bra det. Annat att tänka på och annat att se framemot!


Vad ska ni göra denna helgen?

 
 
Vivi

Vivi

28 februari 2012 13:18

Hoppas du hade en trevlig helg, jättefin profilbild !

http://www.missvivis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 27 september 2012 15:08

Ja bloggar på en annan adress just nu, besök mig gärna där      http://bian.bloggplatsen.se ...

Av Sofia - 29 mars 2012 10:55

Känner att mina rubriker inte är allt för roliga men det e ju sanning i alla fall!   Igår var ju min ledig onsdag o ja gjorde stan med Matilda. Fick köpt allt ja vill ha till huset: Hylla till källaren, lampa, svartatavlanfärg, mörkläggninsgardiner o...

Av Sofia - 28 mars 2012 11:44

Varför i helsike e inte vädret bra idag då?? Så typiskt när ja hade tänkt greja på utsidan lite... Man får ta alla dagar man kan för sånt när man har hus :) Om en stund ska ja åka in o handla shoppa lite saker till huset. Sov första natten med en ny ...

Av Sofia - 27 mars 2012 11:53

Idag är det tisdag o imorn är ja ledig :) Ska nog åka in till Torp köpcentrum och handla lite saker till huset, man får passa på när man precis har fått lön! Börjar ett idag, ja hoppas det e lika fint väder imorn. Idag har ja fått röjt upp lite i käl...

Av Sofia - 22 mars 2012 20:57

Har varit så där sjukligt trött i tre veckor nu, varken ja sover eller inte så e ja trött. Är nog bara i en dålig period! Trött ikväll med men ska se Revenge nu som är min nya favoritserie :) Imorn är det fredag å det e sjukt skönt att det snart blir...

Presentation


Jag heter Sofia & är 26 år. Bloggar om allt som händer mig och min familj som består av 2 hundar & 6 katter!

Omröstning

Hur gammal är du?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30 eller äldre

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Skapa flashcards