*DixXon- Tv, film & mycket mer...*

Direktlänk till inlägg 7 mars 2012

Fy satan

Av Sofia - 7 mars 2012 14:33

Ja i måndags var det dags för tandoperation nr 2, hade helst inte gått igenom det igen men vad ska man göra. Visdomstand som var på väg in i käken, jätte mysigt. Detta är tredje dagen jag är hemma från jobbet, blödningen varade inte lika länge som sist men värken har varit värre, speciellt nätterna är värst. Inte sovit något så är halvt död! Annars är allt med mig okej, vi har skrivit på bodelningen så nu är huset mitt. Känns väldigt konstigt faktiskt, tänk att det aldrig blir om man tänkt sig!


Någon som ser på BigBrother förresten?? Gud så skönt att Jessica åkte!

 
 
helga

helga

7 mars 2012 19:42

Fy för tandoperationer... jag är livrädd för sånt! Hoppas det går bra att vara ensam husägare...

http://www.helga1.bloggplatsen.ses

 
Vivi

Vivi

8 mars 2012 08:33

Hej igen ! :)
Ush stackare tandläkaren är aldrig kul, jag ska dit för mina visdomständer i slutet av månaden :(
Även om det känns vemodigt är det ju skönt att huset nu är ditt, vårt hur är ganska litet under 100 kvadrat, det fungerar för oss två, men om vi någon gång blir flera så komerm vi nog vilja ha ngt större.
Kram

http://www.missvivis.se

 
Danne

Danne

9 mars 2012 12:13

Var till tandläkaren i tisdags. Efter har ja haft ont i tanden, vilket ja inte hade innan. Tack för de liksom :)
Rotfyllning utan bedövning är inte att rekommendera!
Trodde ja hade 2 gånger kvar innan tisdagen men nu ska ja tydligen ha 3 gånger kvar. Kanske behöver dom tjäna lite extra pengar och vill ha mig där några gånger extra :)
Hoppas de gick bra för dig, och husägandet kommer säkert gå hur bra som helst.

http://danneking.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 27 september 2012 15:08

Ja bloggar på en annan adress just nu, besök mig gärna där      http://bian.bloggplatsen.se ...

Av Sofia - 29 mars 2012 10:55

Känner att mina rubriker inte är allt för roliga men det e ju sanning i alla fall!   Igår var ju min ledig onsdag o ja gjorde stan med Matilda. Fick köpt allt ja vill ha till huset: Hylla till källaren, lampa, svartatavlanfärg, mörkläggninsgardiner o...

Av Sofia - 28 mars 2012 11:44

Varför i helsike e inte vädret bra idag då?? Så typiskt när ja hade tänkt greja på utsidan lite... Man får ta alla dagar man kan för sånt när man har hus :) Om en stund ska ja åka in o handla shoppa lite saker till huset. Sov första natten med en ny ...

Av Sofia - 27 mars 2012 11:53

Idag är det tisdag o imorn är ja ledig :) Ska nog åka in till Torp köpcentrum och handla lite saker till huset, man får passa på när man precis har fått lön! Börjar ett idag, ja hoppas det e lika fint väder imorn. Idag har ja fått röjt upp lite i käl...

Av Sofia - 22 mars 2012 20:57

Har varit så där sjukligt trött i tre veckor nu, varken ja sover eller inte så e ja trött. Är nog bara i en dålig period! Trött ikväll med men ska se Revenge nu som är min nya favoritserie :) Imorn är det fredag å det e sjukt skönt att det snart blir...

Presentation


Jag heter Sofia & är 26 år. Bloggar om allt som händer mig och min familj som består av 2 hundar & 6 katter!

Omröstning

Hur gammal är du?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30 eller äldre

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Skapa flashcards