*DixXon- Tv, film & mycket mer...*

Direktlänk till inlägg 27 mars 2012

Tisdag då

Av Sofia - 27 mars 2012 11:53

Idag är det tisdag o imorn är ja ledig :) Ska nog åka in till Torp köpcentrum och handla lite saker till huset, man får passa på när man precis har fått lön! Börjar ett idag, ja hoppas det e lika fint väder imorn. Idag har ja fått röjt upp lite i källaren, vilket var väldigt behövligt. Känns som ja har 10000 saker att fixa här hemma, längtar tills pappa ska börja måla i sovrummet för det behöver ett rejält upplyft!


Förresten *skryt*, vem tror ni vann över alla grabbar o gubbar i lördags, jo JAG :) Väldigt lycklig för det, trodde faktiskt inte ja skulle vinna för kom till finalbordet med näst minst marker. Tyckte det var lite kul för det florerade ju en de blondinskämt å så på min bekostnad så det var kul att visa att ja faktiskt var ganska bra :)

 
 
kaffehörnan

kaffehörnan

27 mars 2012 12:08

Gud vad roligt

http://www.kaffehornan.se

 
Vivi

Vivi

27 mars 2012 13:47

Härligt, bra att du visade vart skåpet skulle stå ;P
Det är alltid jobb med hus, det tar aldrig slut, men de är ju lite mysigt också ! :)
Kram

http://www.missvivis.se

 
Vivi

Vivi

28 mars 2012 08:21

Tapetsering och målning är alltid skönt att få gjort, det gör ju så mycket för huset också ! :)
Kram

http://www.missvivis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 27 september 2012 15:08

Ja bloggar på en annan adress just nu, besök mig gärna där      http://bian.bloggplatsen.se ...

Av Sofia - 29 mars 2012 10:55

Känner att mina rubriker inte är allt för roliga men det e ju sanning i alla fall!   Igår var ju min ledig onsdag o ja gjorde stan med Matilda. Fick köpt allt ja vill ha till huset: Hylla till källaren, lampa, svartatavlanfärg, mörkläggninsgardiner o...

Av Sofia - 28 mars 2012 11:44

Varför i helsike e inte vädret bra idag då?? Så typiskt när ja hade tänkt greja på utsidan lite... Man får ta alla dagar man kan för sånt när man har hus :) Om en stund ska ja åka in o handla shoppa lite saker till huset. Sov första natten med en ny ...

Av Sofia - 22 mars 2012 20:57

Har varit så där sjukligt trött i tre veckor nu, varken ja sover eller inte så e ja trött. Är nog bara i en dålig period! Trött ikväll med men ska se Revenge nu som är min nya favoritserie :) Imorn är det fredag å det e sjukt skönt att det snart blir...

Av Sofia - 20 mars 2012 16:21


Alla håller ju på att gnälla över dera bad hair days men jag har haft ett Bad hair year och det gör väl att det är lite mer synd om mitt stackars hair??!!    Jag har faktiskt använda en ny inpackning som ja köpte på ÖB, brukar alltid köpa jätte dyra ...

Presentation


Jag heter Sofia & är 26 år. Bloggar om allt som händer mig och min familj som består av 2 hundar & 6 katter!

Omröstning

Hur gammal är du?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30 eller äldre

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Skapa flashcards