*DixXon- Tv, film & mycket mer...*

Alla inlägg under juli 2010

Av Sofia - 28 juli 2010 14:36

Shit jag har haft så mycket att göra att ja inte hunnit med bloggen alls som jag velat!! Ja ska försöka skriva något inlägg per dag i alla fall nu. Jag hoppas att ni alla har en toppen sommar och att era lov/semestrar varit jätte bra :)


Jag jobbar på och har massa att göra. Ja hoppas inte ni slutat läsa min kära blogg nu bara för att ja e slarvig med att skriva. Det kommer mer inlägg det lovar ja. Fattar inte att det snart är augusti, det går så jävla fort. Snart är det jul igen... haha. Nej lite tid kvar till jul e det allt! :)


Kramisar!

Av Sofia - 6 juli 2010 14:44

Japp nu e ja tillbaka till bloggen, har haft en liten blogg semester. Hoppas ni saknat mig lite :)


Nu är begravningen över och det känns skönt att det är gjort, ja gick och tänkte så mycket på detta och kunde inte slappna av. Nu är det bara urnan som ska sättas ner i jorden. Jag saknar verkligen morfar, tänker på honom varje dag och kan inte förstå att han är borta. Han var en av de viktigaste människorna jag hade i mitt liv och vet inte hur ja ska klara mig utan honom, midsommar var väldigt jobbigt då vi alltid har setts då och ätit lite ihop.


För övrigt så har jag fått jobb!!!!! Ja e så lycklig över det, min grannes dotter har en klädaffär och de behövde folk så jobbar nu 80% där och ska även få till hösten sen. Känns skit bra. De är verkligen super snälla med och jag älskar att träffa människor och kläder så det passar mig perfekt :)


Annars har allt varit ganska lugnt, Eddie slet loss en klo ute i bergen så vi fick åka in och akut operera, det va lite jobbigt. Han hade inte så ont men jobbigt nu när man inte kan lämna honom själv och han måste ha tratt hela tiden. Dessutom kostade det BARA 2000 kr. Synd att djur ska kosta så mycket när dom är sjuka...


Hoppas ni alla haft en bra start på sommaren!! :)

Presentation


Jag heter Sofia & är 26 år. Bloggar om allt som händer mig och min familj som består av 2 hundar & 6 katter!

Omröstning

Hur gammal är du?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30 eller äldre

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Skapa flashcards