*DixXon- Tv, film & mycket mer...*

Alla inlägg under december 2010

Av Sofia - 30 december 2010 12:08

Känns inte som att det kommer bli det! Ja har bara den känslan, ska börja jobba vid halv två och får väl se efter jobbet vad som händer. Imorn är det nyår och då jobbar jag med men bara på dagen, ska bli mysig att bara vara hemma :)


Vad ska ni hitta på dagen innan nyår? Blir det att förbereda något för imorn?

Av Sofia - 29 december 2010 21:37

Jag måste bara säga detta, sen ska jag inte prata mer Bonde söker fru... i alla fall inte i år! :) Fattar inte att det kan vara så svårt att lyckas? Enda som lyckas är ju Johan och han hade ändå mest turbulent hos sig. Ann-Katrin bara sitter och gnäller om att alla va för blyga, men vad va inte hon då? Hon kunde ju inte ens ge killarna en normal kram, utan kramades på 2 meters avstånd!! Denna säsongen var ingen höjdare måste jag säga, mycket besviken!!


Så, färdig diskuterat! :)

Av Sofia - 29 december 2010 12:10

Ja då var det två dagar kvar tills nyårsafton! Ja jobbar nyår, alltså på dan och på kvällen ska vi bara vara hemma och ta det lugnt. Visst lite vin och god mat slinker nog ner men ingen stor fest. Vi kan inte åka ifrån djuren så blir att stanna hemma med dom.


Vad ska ni hitta på??


Här kommer en Gott Nytt År hälsning från oss och djuren :)


 

Av Sofia - 29 december 2010 00:04

Har haft så mycket att göra i två dagar nu att jag helt missat bloggen... Mycket slarvigt! Har haft massa att göra på jobbet då vi har mellandagsrea nu :)


I övrigt har det inte hänt så mkt, imorn är ja ledig och då ska ja ha lite storstädning tror jag och sen ska jag lägga ut en massa saker på Tradera. Har så massa saker, käder och sånt jag inte använder som ja inte orkar dra med mig i flytten den 1 april  

Av Sofia - 27 december 2010 11:32

Imorse när ja vaknade så kände ja bara att ja inte sovit alls bra, ögonen sved trots att klockan var halv elva. Ja kan inte förstå varför min sömn hoppar upp och ner så mycket, det är otroligt jobbigt!


Idag ska ja i alla fall till jobbet. Ska vi roligt nu när det är mellandagsrea! :) Ska ni ut och shoppa något??

Av Sofia - 25 december 2010 18:12

Ja vinnaren av Asterīs film tävling inför julen är nu avgjord! Vinnaren blev Angelica Karlsson från Skövde. Vet inte om du såg tävling här på bloggen men Grattis i vilken fall! Hon vann en filmbox med 10 filmer bl.a Nya Twilight


Vill ni tävla om en filmbox med 5 filmer från 2010? Super lätt är det att tävla, kolla in här

Av Sofia - 25 december 2010 15:10

Ja hann inte gå in på blogg igår så säger God Jul i efterskott istället ;) Hoppas att ni alla hade en super trevlig julafton. Jag hade en av de bästa julaftonskvällarna på många år. Först var jag och min bror hos pappa, som var ovanligt lugn. Sedan såg vi på Kalle hos mamma och sedan upp till mina kusiner och åt massa god mat. Sedan gick vi tillbaka till mamma och bytte klappar :) Ja fick nog allt som ja önskat mig tror ja, massa bra klappar.


Hur hade ni det? Fick ni något rolig?

Av Sofia - 22 december 2010 19:44

Ja efter mitt träningspass med locket öl igår så har jag ja träningsvärk i hela armarna och axlarna. Helt otroligt hur otränad man kan vara! Ja har även haft en del ont i ryggen nu så hela min överkropp är "paj"... Skulle gärna köpa en ny överkropp så har ni nån att sälja kan ni ju höra av er ;)

Presentation


Jag heter Sofia & är 26 år. Bloggar om allt som händer mig och min familj som består av 2 hundar & 6 katter!

Omröstning

Hur gammal är du?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30 eller äldre

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Skapa flashcards