*DixXon- Tv, film & mycket mer...*

Alla inlägg under mars 2010

Av Sofia - 24 mars 2010 15:39

Detta är täljstens isbitar. Alltså isbitar av sten. perfekt till drinken då den inte blir utspädd. Ja använder mina till vin :) Bara 129 kr. Pefekt present :)



Snapsglas av polkagris. Drick snaps och ät sedan glaset :) Pris 59:-


 


Is hjärtan. Alltså isbitar som är formade som hjärta. Pris 69:-


 


Dessa coola saker hittar du på CoolStuff.se

De har hur mycket fräck och annorlunda saker som helst. Jätte roliga presenter :)

Av Sofia - 24 mars 2010 15:34

Fattar inte hur ja lyckas få 3 ton tvätt varje gång. Visst ja byter i sängen typ en gång i veckan fast ändå. Försöker vara noga med att inte sketna ner för mycket men på sätt blir det alltid mycket ändå.


Hur ofta tvättar ni och hur många personer e ni? :)

Av Sofia - 24 mars 2010 15:32

  Detta kortet e inte det vackraste fast om ni tittar noga så kan ni se att iris räcker ut tungan :) En dag hon antagligen var väldigt trött på mamma! Hon ser ju ganska sur ut med så nåt måste det ha varit, kanske använder ja fel schampo :)

Av Sofia - 24 mars 2010 14:43

Ja det negativa med vita djur är att ALL smuts syns på dom... Iza, katten leker ofta bilmekaniker på sommaren och nu idag kom hon in och såg ut som hon varit med på gyttjebrottning  


Nova, hunden har en ganska bra päls. Blir aldrig direkt våt eller smutsig förutom nu då när det e så slasksmutsigt ute.


Tänk på detta innan ni skaffar vita djur ;) Iza tar ett uppfriskande handfatsbad... haha skulle inte tro det! Hon e LIVRÄDD för vatten fast hon skulle behöva ett bad ibland  


 

Av Sofia - 24 mars 2010 14:12

Ja håller hela tiden på och kämpar med min vikt och jag har aldrgi varit jätte smal. Jag har helt enkelt inte en sån kropp. Just nu väger ja dock lite för mycket och ska ner typ 5 kg innan sommaren. Fast jag har ingen hysteri över det eller så. Häromdan på Boston Tea Party snackade dom av va killar vill ha, och ja tror 75% ville ha en mullig tjej. Jag kollade sedan runt på lite olika undersökningar på Internet och fann att typ 80 % av alla killar vill ha en mullig tjej med former osv.


Så nu till frågan... varför är alla så måna om att vara smala när killar egentligen inte vill ha nåt benrangel? Visst vissa e smala naturligt fast det ser man ofta på tjejer tycker ja... Så varför sån vikthysteri?

Av Sofia - 24 mars 2010 13:53

Grumme Smultron luktar så underbart gott. Det luktar sommar :) Diskmedlet e inte det bästa, brukar köpa Skona fast igår ville ja bara att det skulle lukta gott :)


Av Sofia - 24 mars 2010 13:38

Idag har ja egentligen massa saker jagvåste göra... fast vet inte vad ja kommer orka. Har noll lust. Egentligen skulle jag behöva:


1. Tvätta (har tvättid idag så måste)

2. Skriva artiklar till Pokergamblers

3. Fixa med Aster´s - min filmsida

4. Skicka mail till mina lärare

5. Dammsuga

6. Handla

7. Städa på toa

8. Komma på kvällsmat


Gud så många måsten. Jag hatar måsten. Var ska ja börja??? :)

Presentation


Jag heter Sofia & är 26 år. Bloggar om allt som händer mig och min familj som består av 2 hundar & 6 katter!

Omröstning

Hur gammal är du?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30 eller äldre

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards