*DixXon- Tv, film & mycket mer...*

Direktlänk till inlägg 21 februari 2011

Förändringar sen tonåren!

Av Sofia - 21 februari 2011 14:33

Ja låg igår och funderade på hur mkt jag förändrats sen tonåren. Inte så jätte mkt utseende mässigt (gått upp allt för mkt i vikt sen dess) men i mitt sätt att vara. Jag gillar att jag växt upp (i alla fall en liten del av mig) och att mina tankar ändrats men det finns mkt ja inte gillar också


* För grät jag nästan aldrig, bara när det "behövdes", nu gråter jag förr ALLT! Varken det är sorg eller glädje! Riktig lipsill har ja blivit!


* Förr var jag inte så rädd, ex min spruta och nål rädsla är helt hysterisk nu. Alltså jag håller mig lugn men skulle ALDRIG utsätta mig för att typ pierca mig igen. Hur fan ja vågade det en gång i tiden är helt otroligt!!


* Förr släppte jag lättare saker, nu måste jag fundera & fundera tills hjärncellerna får spratt!


* Förr mådde jag bra! Nu mår ja dåligt för minsta lilla, även om ja håller det inom mig och inte gnäller om det så känner jag det nästan varje dag. Jag antar att när man har det svårt i familjen så tar det hårdare än man tror...


* Förr hade jag fler vänner, egentligen kan ja inte påstå att jag saknar dom särskilt mycket men just den saken att ha många runt om sig. Jag har inte alls ont av att inte ha många vänner. Dom jag har nu står jag väldigt nära och det räcker men på nåt sätt känns det ändå tomt...


Har ni förändrats mycket i ert sätt att vara sen ni var yngre??


Dagens lilla tanke...

 
 
Cecilia

Cecilia

21 februari 2011 15:25

Sen tonåren...

tja, inte mkt faktiskt mer än att jag väljer mina vänner mer väl och har la mognat till liiiiite ;) hehehe

sv: Du har en poäng där, det är nog jäkligt viktigt att tvinga sig själv att vara ensam också. Det som inte dödar, det härdar :)

http://www.ceciliadarling.se

 
Vivi

Vivi

21 februari 2011 15:29

Jag tror de flesta förändringar är bra, man måste bara lära sig leva med dem och de förändringar som går åt "fel håll" får man försöka jobba med så gott man kan :)

Javisst hade de fina smycken! Tycker man ska pröva att göra smycken om man är intresserad, man vet ju inte hur bra det blir förrän man har prövat :) man kan ju pröva lite själv först och gå en kurs om man tycker det är roligt !


http://www.missvivis.se

 
Jessi

Jessi

21 februari 2011 15:54

Ja gud vilka förändringar jag haft. Både till utseende och sätt. Är nog ganska lik dig med mycket. Mer rädsla och oro för mycket små saker. Jag har med blivit en lipsill! :)
/Jessi

http://drjessi.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 27 september 2012 15:08

Ja bloggar på en annan adress just nu, besök mig gärna där      http://bian.bloggplatsen.se ...

Av Sofia - 29 mars 2012 10:55

Känner att mina rubriker inte är allt för roliga men det e ju sanning i alla fall!   Igår var ju min ledig onsdag o ja gjorde stan med Matilda. Fick köpt allt ja vill ha till huset: Hylla till källaren, lampa, svartatavlanfärg, mörkläggninsgardiner o...

Av Sofia - 28 mars 2012 11:44

Varför i helsike e inte vädret bra idag då?? Så typiskt när ja hade tänkt greja på utsidan lite... Man får ta alla dagar man kan för sånt när man har hus :) Om en stund ska ja åka in o handla shoppa lite saker till huset. Sov första natten med en ny ...

Av Sofia - 27 mars 2012 11:53

Idag är det tisdag o imorn är ja ledig :) Ska nog åka in till Torp köpcentrum och handla lite saker till huset, man får passa på när man precis har fått lön! Börjar ett idag, ja hoppas det e lika fint väder imorn. Idag har ja fått röjt upp lite i käl...

Av Sofia - 22 mars 2012 20:57

Har varit så där sjukligt trött i tre veckor nu, varken ja sover eller inte så e ja trött. Är nog bara i en dålig period! Trött ikväll med men ska se Revenge nu som är min nya favoritserie :) Imorn är det fredag å det e sjukt skönt att det snart blir...

Ovido - Quiz & Flashcards