*DixXon- Tv, film & mycket mer...*

Direktlänk till inlägg 4 mars 2011

Redan en förlovning i huset!

Av Sofia - 4 mars 2011 11:00

Ja förstår ingenting, alltså det är ju ren fakta att du troligen blir helt koko efter 2 veckor i ett hus med några främlingar men hur koko ja än hade blivit så hade ja då inte förlovat med en person ja inte känner!!! Ja trodde faktiskt att Sanna var lite smart i alla fall men nu har ja ändrat uppfattning. Det kommer ju ALDRIG hålla på utsidan sen. Sån här typ av kärlek tror ja inte det minsta på! Bara löjligt att göra så här för att få lite extar uppmärksamhet...


Läs mer här


 
 
Vivi

Vivi

4 mars 2011 11:04

Ja jag håller med, knasigt! Så mycket galet som händer & hur folk beter sig hade man kunnat komma fram med en massa konspirationsteorier *fniss fniss'

http://www.missvivis.se

 
Vivi

Vivi

4 mars 2011 11:13

Jag tror tyvärr itne de tar det på allvar, de ser det som en rolig grej, för att sticka ut och vara lite udda.
De tycker säkert om varandra, men det lilla jag har sett så ser du ju inte direkt superkära ut.
Nej... en plojgrej bara. *suck*

http://www.missvivis.se

 
Alexandra

Alexandra

4 mars 2011 12:08

Haha jag har inte orkat skriva om det än bara :P
Jag tycker fakriskt att det är roligt, jag tror inte att varken Sanna eller Rodney gör detta på allvar utan dom tar de nog mest som en rolig grej :)

http://truckie.bloggplatsen.se

 
Zandra

Zandra

4 mars 2011 18:55

Tyvärr verkar inte folk i allmänhet se så allvarligt på förlovningar. För mig är en förlovning något man gör för att man inom en snar framtid faktiskt tänkt gifta sig. Jag skulle aldrig förlova mig med någon efter två veckor, eller kanske ens efter 2 år. Jag vill kunna känna att det är mannen jag vill och kan dela resten av mitt liv med som jag förlovar mig med. Så känner man ju alltid när man är nykär, men man får allt tänka lite bortom det.
För mig är INTE en förlovning bara en kul grej.

http://drak.bloggagratis.se

Sofia

4 mars 2011 19:04

Ja precis! Bra sagt! Ja vill nog förlova mig i framtiden men gifta mig är inget måste. Det beror helt på hur ja känner då men att vela fram en förlovning så där... Bara barnsligt!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 27 september 2012 15:08

Ja bloggar på en annan adress just nu, besök mig gärna där      http://bian.bloggplatsen.se ...

Av Sofia - 29 mars 2012 10:55

Känner att mina rubriker inte är allt för roliga men det e ju sanning i alla fall!   Igår var ju min ledig onsdag o ja gjorde stan med Matilda. Fick köpt allt ja vill ha till huset: Hylla till källaren, lampa, svartatavlanfärg, mörkläggninsgardiner o...

Av Sofia - 28 mars 2012 11:44

Varför i helsike e inte vädret bra idag då?? Så typiskt när ja hade tänkt greja på utsidan lite... Man får ta alla dagar man kan för sånt när man har hus :) Om en stund ska ja åka in o handla shoppa lite saker till huset. Sov första natten med en ny ...

Av Sofia - 27 mars 2012 11:53

Idag är det tisdag o imorn är ja ledig :) Ska nog åka in till Torp köpcentrum och handla lite saker till huset, man får passa på när man precis har fått lön! Börjar ett idag, ja hoppas det e lika fint väder imorn. Idag har ja fått röjt upp lite i käl...

Av Sofia - 22 mars 2012 20:57

Har varit så där sjukligt trött i tre veckor nu, varken ja sover eller inte så e ja trött. Är nog bara i en dålig period! Trött ikväll med men ska se Revenge nu som är min nya favoritserie :) Imorn är det fredag å det e sjukt skönt att det snart blir...

Ovido - Quiz & Flashcards