*DixXon- Tv, film & mycket mer...*

Direktlänk till inlägg 7 mars 2011

Korvsoppa!

Av Sofia - 7 mars 2011 19:33

Nu står korvsoppan på spisen och ja längtar tills vi ska äta. Enkla saker är oftast de godaste tycker jag. Jag har hunnit smälta alla tandläkar sakerna och känner mig inte så orolig än. Känns skönt!


Just nu har ja rensat ur min garderob, det är sjukt hur mkt kläder ja har som ja inte använder. Visst många saker ärlite för små men ja använder verkligen bara samma kläder jämt. Eller ja inte samma men ni vet va ja menar :) De sakerna som låga längst ner i varje hög har ja inte sett på 1 år ;)


Fick rensat borta en Ica påse och ska lägga upp lite på Tradera och hoppas ja får sålt nåt där!

 
 
Liina

Liina

7 mars 2011 19:51

Ja man får juh testa lyckan :P , Ja, såg att dom visa de live åsse på hemsidan igårkväll.. så de såg ja :) tråkigt att man inte har kanalen bara :/

http://silence.bloggplatsen.se

 
felicia

felicia

7 mars 2011 21:26

ja vill vara med i månadens blogg ,, fats a vet inte hur man anmäler se?? kanske bara komenterar nån bild?

http://felicialjunggren.bloggplatsen.se

 
felicia

felicia

7 mars 2011 21:27

fresten,, ja undrar hur man gör de där me månadens blogg, asså hur man får den kategorin eller va man ska kalla de? liksom inte löänka dens blogg utan som du har nu alexandra hur man gör satt de står så? :)

http://felicialjunggren.bloggplatsen.se

 
Cecilia

Cecilia

7 mars 2011 21:39

Du har nog rätt faktiskt Sofia... :/ men det är svårt att avgöra.

http://www.ceciliadarling.se

 
Ingen bild

danne

8 mars 2011 11:43

hur lagar man korvsoppa? skriv ner på bloggen elr maila recept elr länk till recept är du snäll..
mitt mail skavle_@hotmail.com tack

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 27 september 2012 15:08

Ja bloggar på en annan adress just nu, besök mig gärna där      http://bian.bloggplatsen.se ...

Av Sofia - 29 mars 2012 10:55

Känner att mina rubriker inte är allt för roliga men det e ju sanning i alla fall!   Igår var ju min ledig onsdag o ja gjorde stan med Matilda. Fick köpt allt ja vill ha till huset: Hylla till källaren, lampa, svartatavlanfärg, mörkläggninsgardiner o...

Av Sofia - 28 mars 2012 11:44

Varför i helsike e inte vädret bra idag då?? Så typiskt när ja hade tänkt greja på utsidan lite... Man får ta alla dagar man kan för sånt när man har hus :) Om en stund ska ja åka in o handla shoppa lite saker till huset. Sov första natten med en ny ...

Av Sofia - 27 mars 2012 11:53

Idag är det tisdag o imorn är ja ledig :) Ska nog åka in till Torp köpcentrum och handla lite saker till huset, man får passa på när man precis har fått lön! Börjar ett idag, ja hoppas det e lika fint väder imorn. Idag har ja fått röjt upp lite i käl...

Av Sofia - 22 mars 2012 20:57

Har varit så där sjukligt trött i tre veckor nu, varken ja sover eller inte så e ja trött. Är nog bara i en dålig period! Trött ikväll med men ska se Revenge nu som är min nya favoritserie :) Imorn är det fredag å det e sjukt skönt att det snart blir...

Presentation


Jag heter Sofia & är 26 år. Bloggar om allt som händer mig och min familj som består av 2 hundar & 6 katter!

Omröstning

Hur gammal är du?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30 eller äldre

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards