*DixXon- Tv, film & mycket mer...*

Direktlänk till inlägg 10 mars 2011

Snälla rösta!

Av Sofia - 10 mars 2011 12:24

Ja är är det 91 personer som röstat och ja har ju sagt att ja inte ska byta förrän 100 så kommer du in på min blogg så rösta :) Skriva gärna att du har röstat så röstar ja i din med :)


Tycker vissa av svaren i denna är lite skrämmande, att 11% mår dåligt jämt... Det betyder ju 10% av 100 stycken.


Hur känner du dig med ditt liv just nu?
Jag är 100% lycklig  
  16.5 %
Det pendlar upp och ner  
  44 %
Jag mår dåligt nästan jämt  
  11 %
Allt i mitt liv är jobbigt just nu  
  4.4 %
Jag mår bra för det mesta  
  24.2 %

Totalt har 91 personer röstat.

 
 
Ingen bild

Micke P.

10 mars 2011 12:33

Det pendlar upp och ner. Tror det där med att må dåligt nästan jämt mycket är en sjuk modegrej bland ungdomar. Man ska må dåligt, inte orka någonting och göra så lite som möjligt. Oftast går det över när växer upp.

Sofia

10 mars 2011 12:36

Jo ja tror nog också lite att det är så. Många mår säkert piss men när alla andra också gör det så blir det ännu värre.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 27 september 2012 15:08

Ja bloggar på en annan adress just nu, besök mig gärna där      http://bian.bloggplatsen.se ...

Av Sofia - 29 mars 2012 10:55

Känner att mina rubriker inte är allt för roliga men det e ju sanning i alla fall!   Igår var ju min ledig onsdag o ja gjorde stan med Matilda. Fick köpt allt ja vill ha till huset: Hylla till källaren, lampa, svartatavlanfärg, mörkläggninsgardiner o...

Av Sofia - 28 mars 2012 11:44

Varför i helsike e inte vädret bra idag då?? Så typiskt när ja hade tänkt greja på utsidan lite... Man får ta alla dagar man kan för sånt när man har hus :) Om en stund ska ja åka in o handla shoppa lite saker till huset. Sov första natten med en ny ...

Av Sofia - 27 mars 2012 11:53

Idag är det tisdag o imorn är ja ledig :) Ska nog åka in till Torp köpcentrum och handla lite saker till huset, man får passa på när man precis har fått lön! Börjar ett idag, ja hoppas det e lika fint väder imorn. Idag har ja fått röjt upp lite i käl...

Av Sofia - 22 mars 2012 20:57

Har varit så där sjukligt trött i tre veckor nu, varken ja sover eller inte så e ja trött. Är nog bara i en dålig period! Trött ikväll med men ska se Revenge nu som är min nya favoritserie :) Imorn är det fredag å det e sjukt skönt att det snart blir...

Presentation


Jag heter Sofia & är 26 år. Bloggar om allt som händer mig och min familj som består av 2 hundar & 6 katter!

Omröstning

Hur gammal är du?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30 eller äldre

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards