*DixXon- Tv, film & mycket mer...*

Alla inlägg under mars 2011

Av Sofia - 7 mars 2011 13:48

Usch ja vet inte vad det ärmed mig... Just nu händer det såjädra mycket runt om mig känner jag och ja kan inte riktigt hantera allt. Idag har ja hittat 2 jobb som ja vill söka, dock bara deltid men just nu har ja ju inget (eller jobbar varannan helg) men det räcker inte, pengamässigt. Man måste ringa på jobben, ja har aldrig ont av att ringa till någon men när ja vet hur mkt ett jobb nu skulle betyda så blir ja skumt nervös och börjar må illa. Ja klarar ingen stresslängre alls... sån här var ja inte förr men nu har det blivit så häroch ja gillar det inte alls. Ja blir alltid så besviken om det inte blir nåt och vill helst inte ha den känslan alls!!!


Usch ville bara skriva av mig...

Av Sofia - 7 mars 2011 12:26

Idag ska ja till tandläkaren, även om ja avskyr det så ska det bli skönt och få reda på om det är visdomstanden som gjort att ja haft huvudvärk i 2 månader. Det är även ett hål på den tror ja, det ser ut så och om det nu är den som ställer till allt, hoppas ja att de drar ut den för ja orkar inte denna huvdvärken länge till...


Ni måste hålla tummarna för lilla mig idag...!


Av Sofia - 7 mars 2011 12:23

Ja ber så mycket om ursäkta att jag inte skrev om månadens blogg igår, ja glömde helt av det!! Inga röster räknades ändå efter kl 20 så inte ärändrat, hoppa ni kan förlåta mig ;)


Vinnaren blev i alla fall.... ALEXANDRA!! Grattis till dig!! Din blogg kommer ligga länkade här i en månad :)


Besök hennes blogg här:

Av Sofia - 6 mars 2011 13:05

Ja igår behövde ja en data paus och bara ta det lugnt. Jag hjälpte mamma lite i huset och sen var det vila som stod på schemat. Idag är ja mycket bättre och det känns väldigt skönt :)


Igår gick Sara Varga och The moniker vidare till finalen i globen. Ja fattade inte riktigt hur det var då ja bara såg i slutet, men vad hände med Jenny Silver? Hon var ju min favorit... :(


Idag är det rensning som står på schemat och kanske se lite tv. Känns som man missat massa bara för man inte sett på tv en dag ;)


När har rösterna börjat rulla in till Månadens Blogg, glöm inte rösta på tjejernas fina bloggar!!

Av Sofia - 4 mars 2011 22:57

Ja tycker att det är katastrof att Frank & Figge går vidare som är dom bästa i Letīs Dance!! Får hela Norde ringa och rösta eller vad händer??? Ärligt talat så är ja sur nu! Vill inte ens skriva mer. ÅHHHH!!!

Av Sofia - 4 mars 2011 22:19

Jag vill bara skriva en liten kort text om Letīs Dance;)


Jessica- Förvånade ikväll men ja vill fortfarande ha ut henne.Tyvärr har ja redan mina favoriter och ja är svår att rubba ;) Hennes partner gör hela henne!


Figge-Tyvärr lite för svag idag, men ja hejar ändå!!! Han är för jädra underhållande!!


Frank- I LOVE YOU!! Ja säger inte mer ;)


Tina- Duktig men kanske lite svag (TYVÄRR) idag!! Tror kropparna börjar bli trötta på vissa!


Alexander - Såg ni hur sur Malin blev när han tyckte att någon annan var bättre... Glad man inte har ihop det med henne!!! Herrejesus. Han försvarar henne hela tiden oavsett vad. Stackars liten norrman ;)

Av Sofia - 4 mars 2011 22:01

Ja nu är det dags att rösta på Månadens Blogg för första gången! Jag fick som vanlig hjälp av fyra vänner som fick sätta 2,4 och 6 poäng på de 4 bloggarna de tyckte var bäst och dessa 4 blev det:


Tack för alla era bidrag!!

Regler för tävlingen, läs innan du röstar!:


* Man måste ha en godkänd bloggadress för att få rösta, alltså man måste ange sin blogg (gör man inte det tas rösten bort)

* Man får rösta på sin egna blogg och alla får rösta 1 gång

* Man får lov att göra "ragga" röster i sin egna blogg

* Skriv numret på den bloggen du röstar på i inlägget (alltså 1,2,3 eller 4)

* Den som vinner får sitt namn här i vänster spalt i en månad plus ett inlägg från mig:)

* Tävlingen avslutas söndag kl 20


Så kom igen och rösta nu!!


1. Alexandra

En blogg som jag nyligen börjat följa. Intressant blogg med blandat innehåll!

 


2. Vivi

Motivation- Vivi är en blogg jag följer ofta.Hon bjuder på det mesta i sin blogg.

 


3. Zandra

Också en blogg som jag följer då och då men borde följa oftare!

Trevlig tjej som alltid ger nåt tillbaka!

 


4. Ellen

En jätte söt tjej som tar jätte fina bilder!

 

Av Sofia - 4 mars 2011 19:15

Ja nu vill ja faktiskt veta vilka ni hejar på som är kvar i Letīs Dance? Nu börjar det gå emot sitt slut IGEN. Ja vill inte att det ska ta slut men det heter ju att allt har sitt slut...


Så vem hejar du på? Jessica,Tina, Frank, Figge eller Alexander??


 

Ovido - Quiz & Flashcards