*DixXon- Tv, film & mycket mer...*

Alla inlägg under februari 2011

Av Sofia - 1 februari 2011 12:22

Just nu har ja en konstig trötthet i mitt huvudet, vet inte riktigt varför heller. Känner bara att det just nu händer ganska mycket runt om mig och jag kan inte göra så mkt för att förhindra att det händer. En av sakerna som händer just nu är att min mamma hyr mormor och morfars hus, och nu i maj går hennes hyres tid ut. Egentligen hade hon velat köpa huset men hon pluggar just nu så det blir troligen lite svårt. Ja vill inte att dom ska sälja huset då ja älskar det huset! Morfar älskade verkligen det huset så mkt, han hade nog inte klarat av att se en försäljning av det! Det kommer göra mig grymt ledsen om vi inte kan ha kvar det, folk har börjat buda nu med :(

Av Sofia - 1 februari 2011 12:18

Idag fyller min Eddie 2 år!! Det är nu ett år sedan vi fick honom och det går nästan inte att förstå! Ångrar inte en sekund av det, han kom ju ända ifrån Irland :)


Presentation


Jag heter Sofia & är 26 år. Bloggar om allt som händer mig och min familj som består av 2 hundar & 6 katter!

Omröstning

Hur gammal är du?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30 eller äldre

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards