*DixXon- Tv, film & mycket mer...*

Alla inlägg under april 2010

Av Sofia - 14 april 2010 22:54

Alla som bor i Oscarshamn eller nära ska hålla sig inne har räddningstjänsten gått ut med då en återvinningscentral brinner och det är farlig rök!!


De skrev det på tv:n nyss...

Av Sofia - 14 april 2010 22:11

är det bara ja som tycker att Grey´s inte alls e lika bra som det var i början? Ja saknar det gamla Grey´s med Izzie och George. Nu utespelar det sig ju bara på Sjukhuset innan var de ju hemma hos George och hemma hos meredith och dom som bodde där...


Den här säsongens snygging är definitivt Jesse Williams! Grrrr vilken heting ;)


Av Sofia - 14 april 2010 19:22


Denna filmen hade ja längtat efter att se igen... Var jätte längesen jag såg den och jag gillar Willis i komedier. Det passar på ett sätt han inte alls medan det på något sätt passar perfekt.


Handling: Tandläkaren Oz får en ny granne och när han går dit för att presentera sig inser han att granne är den kända torpeden Jimmy The Tulip. Efter detta ögonblicket blir inget i Oz liv sig likt. Hans fru vill mörda honom, hans assistent är med en torped och han blir kär i sin grannes fru.


Betyg: *** 


 

Av Sofia - 14 april 2010 19:08

Japp nu ska ja ställa mig och göra köttbullar, pasta och bea till det :) Ska bli gott ved lite mat i magen efter min lååååång promenix jag gjorde förut.


Vad ska ni äta för gott ikväll?

Av Sofia - 14 april 2010 18:58

Ja eftersom ja nu uppenbarligen förlorat mitt jobb så blir det ju till att säka ett nytt.. Så nu har ja skickat in en ansökan som personlig assistent och en som skribent, så får vi se om det ger nåt! :)

Av Sofia - 14 april 2010 18:56

Tv3

20:00 Anna Anka söker assistent
21:00 Efterlyst


Kanal 4

20:00 Drömmen om Italien
21:00 Fuskbyggarna


Kanal 5

20:00 Arga snickaren
21:00 Grey's anatomy
21:55 Sex rehab with Dr Drew


Dagens Film: Van Helsing kl 21.00 på kanal 6

        Av Sofia - 14 april 2010 15:44

        Var nyss nere och pratade med min chef, som ja jobbat för i 7 somrar om sommarjobb i år. Han har alltid räknat med mig så jag har väl blivit lite bortskämd kanske. I år ska de i alla fall ändra om så de kommer typ inte behöva nån personal!! Så nu har ja inget jobb.... FY FAN säger ja bara. Kanske skulle de ha lite timmar men inte alls det som jag räknat med. Varför går allt åt helvete för mig hela tiden????

        Av Sofia - 14 april 2010 12:53

        sånt som jag inte riktigt förstår... ja vill alltid ha ett logiskt svar till allt och ibland går inte det att få. Just nu pluggar jag 4 ämnen och 2 e heltid så just nu ligger ja dubbelt! Funderar på att skippa ett av ämnena så ja klarar de andra 3 i alla fall...


        Så svårt att bestämma sig...

        Ovido - Quiz & Flashcards