*DixXon- Tv, film & mycket mer...*

Alla inlägg under april 2010

Av Sofia - 13 april 2010 20:04

Nej ja kan uppenbarligen inte motstå socker för nu har ja gjort hemmagjord glass med mjölkchoklad i!!! Satan va svårt det e, visst receptet innehöll bara 1 dl socker fast ändå... SUCK! Ja behöver till en öde ö där det inte finns nåt socker i syne!

Av Sofia - 13 april 2010 18:54

Kanal 4

21:00 The good wife


Kanal 5

21:00 Desperate housewives
21:55 Cougar town
22:25 Christine


Dagens Film: 21:00 Undercover brother på kanal 6

    Av Sofia - 13 april 2010 18:49

    Nu har ja precis kommit hem från hemmet och hälsat på morfar. Han har äntligen fått en plats där nu. Eller ja på avlastning i 14 dgr. Hemskt att säga fast det e ganska skönt, i alla fall för mamma. Där borta har han ju all hjälp han behöver och folk som vet vad som är bra och inte bra. Han längtade redan hem sa han.


    Ja e i alla fall glad att ja inte e gammal än, usch att ligga så på ett hem. Fy så tråkigt. Inte ens tv på rummen har dom. Imorn ska vi ta dit hans tv så han får nåt att göra...

    Av Sofia - 13 april 2010 15:00

    Resultatet från denna omröstning blev att de flesta längtar efter solen :) Nu har ja nyomröstning upp så glöm inte att rösta...!


    Solen  

      43.6 %
    Festerna  

      7.3 %
    Grillen  

      10.9 %
    Solbrännan  

      9.1 %
    Stranden  

      12.7 %
    Resa  

      5.5 %
    Sommarjobbet  

      0 %
    Semestern  

      7.3 %
    Annat  

      3.6 %
    Av Sofia - 13 april 2010 14:52

    Alla har vi väl människor i våra liv som betyder lite extra mycket... Jag tror att när man blivit av med nån man älskar då är man mer rädd om de som finns kvar. När jag förlorade min lillebror så kom ja på nåt sätt närmare min bror Fredrik. Jag blev ver rädd om han på nåt knasigt vis. Alltså klart va ja rädd om han innan med fast det blev på nåt annat sätt.


    Jag har en pappa fast han är alkoholist och vi har ingen nära relation alls. Älskade honom så mycket när ja va liten fast det har föränrdrats rejält. Ja har alltid haft morfar som extra pappa. Han har alltid hjälpt mig och alltid brytt sig. Varje kväll funderar ja på hur det kommer vara utan han. Han har alltid ringt när ja e sjuk, alltid ringt eller kommit när ja e ensam hemma, alltid oroat sig och alltid brytt sig. Hur ska det bli utan han? Vem ska nu ringa? Vem ska nu komma med godis och grejer när jag e sjuk? Jag vet att ja e 25 år snart och kan kanske inte alltid förvänta mig att han ska komma med godis men GUD som ja kommer sakna det....


    morfar och mami


    Av Sofia - 13 april 2010 14:33

    Nu på senaste har det varit såmycket att mina hemsidor har förfallit lite... så kände att de behövde en upprustning idag :)


    Kolla gärna in Asters här

    Av Sofia - 13 april 2010 14:23

    Ja maten igår gick så där eftersom ja åt gansak mycket kvällsmat... satan va svårt det e att bara ta en portion ibland :) Får sluta göra så god mat!!


    2010-04-12


    1 skål buljong med lite nudlar

    1 bit kaka (nu e den slut så nu ska ja inte mer :)

    2 portioner (nästan) potatis och köttkorv

    Några händer popcorn

    Lite egen rostade solrosfrön


    Gick en lång promenix med mamma till kyrkogården

    1 provenad ved hundarna i bergen


    Tyckte ja klara denna dagen okej, fast skulle bara ätit 1 portion kvällsmat

    Av Sofia - 13 april 2010 12:53

    Japp här kommer bildbevisetsom jag lovade er :) Frukost på balkongen är aldrig fel och dessutom ett underbart vår tecken!

     

    Presentation


    Jag heter Sofia & är 26 år. Bloggar om allt som händer mig och min familj som består av 2 hundar & 6 katter!

    Omröstning

    Hur gammal är du?
     10-15
     15-20
     20-25
     25-30
     30 eller äldre

    Tidigare år

    Senaste inläggen

    Kategorier

    Arkiv

    Länkar

    Sök i bloggen


    Ovido - Quiz & Flashcards